چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ نشست خبری پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه-حجت الاسلام رستم نژاد

حوزه/ دومین اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه استانی منطقه سه کشور که در ساختمان مرکز مدیریت در جمکران قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد پیش ازظهر امروز در اجلاسیه مدیران ومعاونان آموزش حوزه های علمیه استانی که در ساختمان مرکز مدیریت در قم برگزار شد گفت: معاونت آموزش برای تصمیم سازی، تصمیم گیری، هم فکری و هم افزایی، رفع مشکلات، ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آسیب و آشنایی بیشتر با آسیب ها و مشکلات مدارس استانها، تصمیم گرفت، اجلاسیه منطقه ای مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه استانی را برگزار کند.
 معاون آموزش حوزه های علمیه افزود: منطقه ای یعنی این که این معاونت استانی را به عنوان مرکزیت برای برگزاری اجلاسیه شناسایی و استانهای همجوار آن را دعوت به شرکت در آن اجلاسیه می کند.

وی بیان داشت: درهمین راستا، مرکزیت مدیریت استانها به 6 منطقه گیلان، مازندران،گلستان و حوزه علمیه بابل به عنوان منطقه اول؛ آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، حوزه علمیه بناب منطقه دو؛ تهران، البرز، کاشان، سمنان، قزوین به عنوان منطقه سه؛ ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان منطقه چهار؛ بوشهر، خوزستان، چهار محال، فارس، کهکیلویه  منطقه پنج و سیستان، کرمان، هرمزگان و یزد به عنوان منطقه شش مشخص شدند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد ادامه داد: امروز شاهد برگزاری دومین اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه استانی منطقه ای به میزبانی منطقه سه یعنی استان تهران هستیم، ولی با هماهنگی مدیر و مسئولان حوزه علمیه استان تهران این اجلاسیه در قم برگزار شد.

وی بیان داشت: اولین اجلاسیه هفته گذشته به میزبانی حوزه علمیه همدان با حضور استانهای همجوار به مدت دو روز برگزار شد و نتایج خوبی هم به  همراه داشت.

معاون آموزش حوزه های علمیه افزود: به زودی اجلاسیه های دیگر منطقه ای نیز برگزا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha