جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتصاب در حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین، طی حکمی حجت الاسلام احمد ذوالفقاری را به عنوان مشاور و مسئول کمیته تدوین سند چشم انداز حوزه علمیه استان قزوین منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین که در مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار شد، به موضوع اطلاع رسانی به موقع  فعالیت ها و برنامه های مدارس علمیه قزوین در زمینه های بصیرتی، تهذیبی، فرهنگی را مهم دانست و گفت: قدرت اطلاع رسانی، مهارت، کارکرد و اثر رسانه ای شما مدیران مدارس علمیه موضوعی با اهمیت بوده که کمتر به آن پرداخته شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: همه اقشار مختلف مردم باید بدانند که در حوزه های علمیه قزوین چه برنامه ها و فعالیت هایی صورت می گیرد و اگر این فعالیت های شما به موقع در خبرگزاری و پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه قزوین منتشر نشود، زیبنده و مطلوب نخواهد بود، چرا که در مدارس علمیه قزوین برنامه های مختلفی برگزار می شود که باید از طریق رابطین خبری در مدارس به اطلاع مردم برسد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مدیران مدارس علمیه و معاونین از فرصت اطلاع رسانی برای ارائه عملکرد مجموعه خود با حوزه رسانه ای قزوین بیش از پیش همکاری نمایید.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مدیران مدارس علمیه باید با تمام وجود به نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی اعتقاد داشته باشند و نحوه انتشار اخبار و عملکرد فعالیت های آنها از جمله ملاک های ارزیابی مدیران خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا به حضور جدی شرکت همه اساتید در کلاس های دانش افزایی و دوره مهارت های پژوهشی را مهم دانست و بیان کرد: اساتید حوزه علمیه باید حضور جدی و موثری در این کلاس ها داشته باشند و باید این دوره ها را بسیار جدی بگیرند، چرا که در کوتاهترین مدت معیار ارزیابی اساتید فقط آموزش نیست، بلکه پژوهش نیز اولویت اصلی است.

در پایان این جلسه حجت الاسلام احمد ذوالفقاری را به عنوان مشاور و مسئول کمیته تدوین سند چشم انداز حوزه علمیه قزوین را منصوب کرد و گفت: ایشان از چهره های علمی و ممتاز در حوزه علمیه قزوین بوده که امیدواریم با بهره گیری از نظرات وی در این جهت پیشگام باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha