شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام بابایی

حوزه/ امام جمعه فردوس گفت: نماز جمعه نمودی از حاکمیت و اقتدار مسلمانان است که سبب امیدواری همکیشان و متحدان و ناامیدی دشمنان می شود.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با بیان اهمیت نماز جمعه در جامعه گفت: نماز جمعه جایگاه مهم و والایی نزد خداوند و ائمه اطهار (ع) دارد و این نماز اوج تعالی بصیرتی و ایمانی انسان را نشان می دهد.

وی ادامه داد: نماز جمعه زمینه‌ساز رشد شخصیت ایمانی انسان  است ضمن ایجاد آرامش در انسان، شخصت الهی مومنان را ارتقا می‌دهد.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه نمازجمعه سبب رشد ایمانی، بصیرتی و اجتماعی می‌شود، تصریح کرد:  نمازجمعه ضمن تقویت ارتباط انسان با خداوند، انسان را توانمند می‌کند و باعث رشد و تعالی انسان در زمینه های مختلف می شود.

حجت الاسلام بابایی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تاکید امام خمینی (ره)،  نماز جمعه در ایران  احیا شد و امروز به اجتماعی برای اتحاد و همدلی میان جامعه تبدیل شده است.

وی نماز جمعه را مظهر عزم ملی خواند و ادامه داد: نماز جمعه نمودی از حاکمیت و اقتدار مسلمانان است که سبب امیدواری همکیشان و متحدان و ناامیدی دشمنان می شود.

امام جمعه فردوس با اشاره به فرمایش امام(ره) که فرمودند«نماز جمعه سنگر است و این سنگر ها را پر کنید»، تاکید کرد: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است باید هر چه با شکوه تر و پر محتواتر اقامه شود.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha