جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمود دهقانی

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) تصریح کرد:متاسفانه برخی مطبوعات نسبت به منافع و مصالح ملی، بی توجه و یا کم توجه هستند.

محمود دهقانی در گفتگو با خبرنگار برگزاری حوزه با ابراز تأسف از این که در برخی از رسانه ها، چندان چارچوب های شرعی و قانونی رعایت نمی شود، اظهار داشت: معنا ندارد که در جمهوری اسلامی ایران، برخی مطبوعات طوری مطلب بنویسند که گویا انسان، واشنگتن پست یا نیویورک تایمز را می خواند.

وی افزود: در این راستا هم باید به منافع و مصالح ملی توجه کرد و هم این که بُعد تعهد و تقویت رسانه ای را تقویت نمود ، چرا که بدون رعایت تقوای رسانه ای نمی توان رسانه ای در تراز جامعه اسلامی داشت.

مدیر مسئول هفته نامه پرتو سخن همچنین با اشاره به اهمیت فوق العاده رسانه و فعالیت خبرنگاران در دنیای کنونی ابراز داشت: قلم نماد دیگری از زبان و گفتار است و همان طور که تقوا در لسان لازم است، تقوا در قلم و به تبع آن فعالیت رسانه ای هم ضرورت دارد.

وی گفت: رعایت تقوا و تعهد در کار حرفه ای مانع از آن می شود که یک خبرنگار یا فعال رسانه ، به هر شکل که می خواهد به فعالیت بپردازد با این توجیه که مخاطبانش افزایش پیدا کنند یا خبر و یادداشت و گزارش او ، بیشتر در فضای رسانه ای و فضای مجازی دیده شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha