پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی- امام جمعه خرمآباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر این که اینکه امروز به خبرنگار در تراز انقلاب نیازمندیم، گفت: اصحاب رسانه پیشگام در امر تحقق مطالبات مردمی هستند و باید از وارد شدن به جریانات سیاسی و اجیری پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران رسانه های استان، در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران باید با الگوگیری از شهید صارمی صداقت، شجاعت، امانت و مطالبه گری حق گرایانه را از رسالت ها و وظایف مهم خود بدانند و برای تحقق این مهم تلاش خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش بسزایی در آگاهی بخشی و هدایت افکار عمومی و روشنگری آحاد جامعه دارند، افزود: داشتن مواضع ارزشی و انقلابی، تلاش برای تبیین وتحقق بیانیه گام دوم انقلاب، بیان مطالب واقعی و بدون اغراض سیاسی و اجتماعی از دیگر وظایفی است که خبرنگاران باید در فعالیت خود آنها را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه بیان مطالب امید آفرین و واقعی از دیگر وظایف رسانه ها است، خاطرنشان کرد: رسانه ها باید زبان گویای مردم باشند و بدون تملق در راستای احقاق مطالبات مردم رسالت خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه رسانه انقلابی، همواره در برابر صاحبان ثروت و قدرت می ایستد تصریح کرد: رسانه نباید اجیر جریان های سیاسی باشد و همواره باید با اخلاص و تلاش و بیان مطالب واقعی زبان حال خدمت به مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و اهالی خبر  نباید درگیر اختلافات درون قشری شوند، گفت: اصحاب رسانه پیشگام در امر تحقق مطالبات مردمی هستند و باید از وارد شدن به جریانات سیاسی و اجیری پرهیز کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه امروز به خبرنگار در تراز انقلاب نیازمندیم بیان داشت:خبرنگاران باید تبلیغ در حوزه های دینی و اجتماعی بویژه تلاش برای اجرا و تحقق منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند و برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب همتی جهادی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان گفت: رسانه های استان لرستان در حادثه سیل اخیر به نحو مطلوبی رسالت خود را انجام دادند و امید می رود شاهد انسجام خالصانه و مطالبه گرایانه به حق در بین خبرنگاران باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha