جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 859644
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
خادمیاران

حجت الاسلام شریفی از برگزاری دومین جلسه آموزشی خادمیاران رضوی شهرستان تنگستان خبر داد و گفت: تاکنون در کل کشور قریب به 200 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام جلال شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر از برگزاری دومین جلسه آموزشی خادمیاران رضوی شهرستان تنگستان خبر داد و گفت: این جلسه امروز در شهر اهرم برگزار شد و آموزش‌های لازم در خصوص نحوه استفاده از سامانه خادمیاران رضوی و چگونگی ثبت فعالیت‌ها در این سامانه، به خادمیاران داده شد.

مسئول آموزش خادمیاران رضوی استان بوشهر بیان داشت: یکی از کارهای سخت و مشکل برای محبین حضرت ثامن الحجج، توفیق خدمت در آستان مقدس رضوی در مشهد بود که اکنون با راه اندازی سامانه خادمیاران رضوی، این کار برای هموطنان در کل کشور تسهیل شده است. 

وی افزود: تاکنون در کل کشور قریب به 200 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند، این آمار در استان بوشهر و تا پایان سال 97  دو هزار 428 نفر می باشد، متقاضیان خادمیاری با ورود به این سامانه، نام و مشخصات خود را ثبت می کنند و پس از تکمیل فرم گزینش و تعیین عرصه خدمتی، توفیق خواهند یافت در مشهد مقدس به عنوان خادم‌ حرم رضوی مشغول به خدمت شوند.

حجت الاسلام شریفی بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده هموطنان از ثبت نام در این سامانه و لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف این عزیزان، فعلاً به طور موقت ثبت نام جدیدی در این سامانه صورت نمی‌گیرد. 

در ابتدای این جلسه غلامحسین پولادی، رابط آستان قدس رضوی در شهرستان تنگستان ضمن تشکر از حضور به موقع خادمیاران در این جلسه آموزشی، بیان داشت: در شهرهای اهرم، آباد و دلوار و نیز بسیاری از روستاهای بخش مرکزی و دلوار کانونهای محله‌ای خادمیاری رضوی تشکیل شده و از سال ۱۳۹۶ تا کنون در این مناطق خدمات متنوعی به محرومین و نیازمندان ارائه شده است.

شایان ذکر است ،اولین جلسه آموزشی خادمیاران رضوی شهرستان تنگستان، زمستان سال گذشته با شرکت قریب به 200 نفر از خادمیاران، در مصلای جمعه شهر اهرم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریم صدائی گله کلائی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام. اینجانب, کارشناس ارشد حقوق خصوصی و دانشجوی دکترای حقوق خصوصی ام. لطفا ؛ نسبت به پذیرش و ثبت نام اینجانب در هریک از واحدها ی خادمیاران رضوی اقدام لازم را به عمل آورید.