جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه کاردستی در مهدکودک

حوزه/ حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که امروز دشمن فعالیت های تبلیغی خود را از مهد کودک ها آغاز کرده است، تصریح کرد: باید همه ظرفیت های تبلیغی در جهت آشنایی دانش آموزان با معارف تعالی بخش دینی بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست مبلغان طرح مدارس امین استان در ساری بر ضرورت توجه به تبلیغ معارف دینی در سطح مدارس تاکید کرد و  با بیان این که امروز دشمن فعالیت های تبلیغی خود را از مهد کودک ها آغاز کرده است، افزود: باید همه ظرفیت های تبلیغی در جهت آشنایی دانش آموزان با معارف تعالی بخش دینی بکار گرفته شود.

وی با اشاره به این که امروز موضوع تربیت دینی دانش آموزان باید مورد توجه جدی متولیان امر آموزش قرار گیرد، گفت: تربیت دینی دانش آموزان با حضور مستمر و هدفمند روحانیت در سطح مدارس محقق می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که فعالیت های دینی و فرهنگی در سطح مدارس باید به گونه ای باشد تا روح معنوی در دانش آموزان تقویت شود، خاطرنشان کرد: امروز دانش آموزان مدارس در معرض هجمه و توطئه های فرهنگی بسیاری هستند که راه مقابله با آن هجمه ها تقویت ارزش های دینی در دانش آموزان است.

استاد حوزه علمیه مازندران، گسترش روز افزون فضای مجازی را تهدیدی برای نسل جوان دانست و گفت: علیرغم همه کارکردهای مثبت فضای مجازی، اما متاسفانه امروز به یک تهدیدی برای جامعه تبدیل شده است.

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که امروز دانش آموزان و نسل جوان ما نیازمند آگاهی بیشتر نسبت به هجمه های دشمن هستند، بیان داشت: روحانیت می تواند با روشنگری و آگاهی دادن به دانش آموزان از بروز آسیب ها و مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

وی بر ضرورت تقویت حضور مبلغان دینی در سطح مدارس تاکید کرد وگفت: به طور حتم حضور با برنامه و مستمر روحانیت در سطح مدارس و تعامل و ارتباط با دانش آموزان به تقویت باورهای دینی و انقلابی این نسل اثرگذار جامعه خواهد انجامید.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره این که تقویت باورهای دینی دانش آموزان، آنها را در برابر هر گونه هجمه و یا آسیب اجتماعی مصون نگاه خواهد داشت: حضور مبلغان دینی در سطح مدارس باید با برنامه متنوع فرهنگی و دینی همراه تا اثرگذار واقع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha