چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
دیدار مدیر حوزه تهران با آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ رئیس شورا و مدیر حوزه علمیه تهران و جمعی از مدیران مدارساستان با آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در مشهد دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران و حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران با حضرت آیت الله مکارم شیرازی، در مشهد مقدس دیدار کردند.

در این دیدار که برخی از مدیران مدارس علمیه استان نیز حضور داشتند؛ رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران ضمن تشکر از مراحم و توجهات حضرت آیت الله مکارم شیرازی به حوزه علمیه تهران، گزارشی از اقدامات در حال انجام ارائه کرد.

استاد رشاد اظهار کرد: حوزه تهران با توجه به جایگاه عظیم و موقعیت ممتاز خود که همواره مدّنظر مراجع بزرگوار و رهبر معظم انقلاب بوده است در حال پیشرفت و بازسازی خود برای نیل به اهداف بلند حوزه و انقلاب می باشد.

در ادامه این دیدار، مدیر حوزه علمیه استان تهران در سخنان کوتاهی، ابراز داشت: بعد از گسترش های کمّی و توجه به زیرساخت های حوزه علمیه استان تهران اولویت امروز حوزه تهران گسترش کیفی بر اساس 3 محور رشد و گسترش سطوح عالی و دروس خارج با دعوت از اساتید بزرگ از قم، توسعه رشته های تخصصی و توجه بیشتر به تهذیب و اخلاق می باشد.

در پایان این دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن ابراز خرسندی و تشکر از اقدامات در حال انجام در حوزه علمیه تهران بر جایگاه و نقش حوزه علمیه تهران تأکید و برای موفقیت بیشتر مسئولان حوزه تهران دعا کرد.  313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha