پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 859937
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
پیام محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی  «روز خبرنگار» نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم در عرصه خبر قدردانی شود؛ نخبگانی که عمر خود را صرف اطلاع رسانی دقیق به جامعه نموده اند و به آن افتخار می کنند.

بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون اطلاع رسانی سریع و دقیق این عزیزان است؛ امروز رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه، به ویژه خبرنگاران انقلابی در چله دوم انقلاب اسلامی، با اهمیت تر شده است به طوری که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه «ابزارهای رسانه‌ای پیشرفته و فراگیر، امکان بسیار خطرناکی در اختیار کانونهای ضدّ معنویّت و ضدّ اخلاق نهاده است» بر ضرورت تلاش مجاهدانه نیروهای جبهه انقلاب اسلامی در سنگر رسانه تاکید فرمودند.

خبرنگاران به واقع چشمان بینای مردم و مسئولان در جامعه و از ارکان رشد و پیشرفت جامعه بشری هستند بنا بر این ظرفیت عظیم رسانه جبهه انقلاب در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن باید با تمام  نیرو وارد میدان شود.

اینجانب روز خبرنگار را به خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات و مدیران و نمایندگان رسانه های ملی و محلی در استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان مزید توفیقات این عزیزان را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف بزرگ انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

در پایان با توجه به اهمیت جایگاه خبر و عرصه اطلاع رسانی و بهره گیری از تجربیات فعالان این عرصه، مدیریت حوزه علمیه استان سمنان آمادگی خود را برای بهره گیری از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای سربازان عرصه آگاهی و روشنگری، در راستای پیشبرد اهداف عالیه این مجموعه اعلام می دارد.

محمد حسن رستمیان
۱۷ مردادماه ۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha