جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم حقانی

حوزه/ معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) گفت: خوشحالیم که صفحه ویژه بانوان در رسانه حوزه راه اندازی و توجهی ویژه ای به این موضوع شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم ریحانه حقانی در بازدید مدیر و معاونین جامعه الزهرا (س) رسانه رسمی حوزه های علمیه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مفید کوهساری برگزار شد، اظهار داشت: شاهد رشد قابل توجهی در خبرگزاری حوزه هستیم که اتفاق مناسبی است.

وی ابراز داشت: معاونت پژوهش جامعه الزهرا (س) نشست های گوناگون بسیار زیادی در موضوعات مختلف داشته است که رسانه رسمی حوزه های علمیه، اطلاع رسانی خوبی از آن داشته است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) خاطرنشان ساخت: حوزه بانوان از ظرفیت های علمی بالایی برخوردار بوده و در همایش کتاب سال حوزه نیز حضور دارد که نیازمند پوشش رسانه ای بیشتری از گستره فعالیت علمی بانوان هستیم.

حقانی تصریح کرد: خوشحالیم که صفحه ویژه بانوان در رسانه حوزه راه اندازی و توجهی ویژه ای به این موضوع شده است.

وی بیان داشت:‌ جامعه الزهرا  (س) از تولیدات علمی بالایی برخوردار است؛ به نحوی که تولیدات این نهاد علمی، مبنای علمی دیگر نهادها نیز شده است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) اظهار داشت: این آمادگی از سوی ما وجود دارد که تولیدات علمی، الگوها و شخصیت های بانوی جامعه الزهرا (س) را عرضه نموده تا در معرض دید جامعه و اجتماع قرار بگیرد؛ امروز شخصیت های علمی بانو به اجتماع شناسانده نشده است و نیازمند ورود جدی تر رسانه رسمی حوزه هستیم.

همچنین در ادامه، خانم حائری، رئیس اداره پاسخ به سوالات دینی و شبهات جامعه الزهرا (س) نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: این اداره تاکنون دستاوردهای بسیار مناسبی داشته است که نیازمند خبررسانی و اطلاع رسانی است.

وی ابراز داشت: ارتقاء فرهنگی مردم و ابلاغ رسالت حوزه یکی از وظایف ماست که در این راستا مشغول به فعالیت هستیم.

رئیس اداره پاسخ به سوالات دینی و شبهات جامعه الزهرا (س) خاطرنشان ساخت: مردم باید بدانند که در حوزه علمیه خواهران چه خبر است و رسانه حوزه باید در این راستا حرکت کند.

حائری با اشاره به اینکه اساتید توانمندی در جامعه الزهرا (س) حضور دارند، تصریح کرد: رصد شبهات و سؤالات،‌ یکی از فعالیت های ما بوده و پس از پاسخ به آنان، آن را در بستر اینترنت منتشر می کنیم تا در معرض دید عموم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مسائل مبتلابه و مستحدثه بانوان از برنامه های ماست، اظهار داشت: تبیین این مسائل با حوزویان است و باید در این عرصه ها ورود نماییم تا رفع تحیر از بانوان داشته باشیم.

رئیس اداره پاسخ به سوالات دینی و شبهات جامعه الزهرا (س) در پایان گفت: ما سؤالات و شبهات علاقمندان را به صورت تلفنی،‌ مشاوره ای و حضوری پاسخ داده و در موضوعاتی همچون سؤالات شرعی، اعتقادی و ... فعال هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha