سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 860072
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
photo_۲۰۱۹-۰۸-۰۵_۱۹-۱۲-۴۸.jpg

حوزه/ هفتمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی با هدف عرضه لوازم التحریر تولید داخل و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی در کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان واقع در خیابان حجاب تهران آغاز به کار کرده است.

حجت الاسلام احمد داعی مسئول غرفه نوشت افزار گل یا پوچ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به استقبال خوب مردم از نوشت افزارهای ایرانی، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی که دغدغه فرهنگی دارند محصولات تولیدی خود اعم از کیف، دفتر، مداد و... را ارائه می دهند و غرفه گل یا پوچ نیز یکی از غرفه های فعال در این زمینه است.

وی با اشاره به استقبال دانش آموزان از نوشت افزارهای ایرانی، ابراز داشت: استقبال مردم از کالای ایرانی روز به روز در حال افزایش است، به ویژه بعد از استفاده از محصول و اطمینان از کیفیت کالا، شاهد افزایش مراجعات بعدی مردم هستیم.

حجت الاسلام داعی افزود: همچنین حضور بچه ها در غرفه ها و تقاضای ایشان برای دفترهایی با روی جلد شخصیت های انیمیشن های فیلشاه، شاهزاده روم و... بیانگر اثرگزاری تولیدات ایرانی است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ها و تولیدات فرهنگی مجموعه گل یا پوچ، گفت: ما کار را به صورت مجموعه ای ارائه می‌دهیم، مثلا یکی از مجموعه ها با عنوان «دنیای آرامش» تلفیق شده از کاشی‌های سنتی ایرانی و نوشته‌هایی که مبنای خداشناسی دارد؛ مثل «من عاشقانه خدا را دوست دارم»، «تا خدا هست زندگی هست»، «خدا بهترین دوست و پشتیبان من هست» و امثالهم. همچنین مجموعه دیگری داریم برای بچه‌ها با عنوان «دنیای عجیب»، که این دنیای عجیب شخصیت‌ها و کاراکترهای بامزه کودکانه‌ای دارد.

مسئول غرفه گل یا پوچ، اظهار داشت: اخیرا نیز از مجموعه‌ای با عنوان «شهر من» رونمایی کرده‌ایم. به ذهنمان رسید هر دانش‌آموزی در هر استانی می‌تواند دفتری با روی جلد شهر خودش را داشته باشد، مثلا یک یزدی دفتر شهر خودش را داشته باشد لذا بنا داریم این طراحی دفتر را برای استان های مختلف انجام داده و روانه بازار کنیم.

گفتنی است؛ هفتمین نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی تا 25 مردادماه و از ساعت 10 صبح تا 22 در کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان واقع در خیابان حجاب تهران دائر می باشد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha