پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 860115
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
سید عباس موسوی-مدیرکل اوقاف استان فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری جشن غدیر تحت عنوان "جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی" در ۴۲۰ نقطه از استان فارس خبر داد.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری جشن‌های غدیر در بقاع متبرکه، اظهار داشت: جشن‌های غدیر در بیش از ۴۲۰ نقطه استان فارس تحت عنوان "جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی" برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه برگزاری جشن‌های غدیر به همراه نورافشانی، سخنرانی در ثنا اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امیرالمؤمنین(ع) خواهد بود، افزود: هنگامی‌که موضوع ولایت امیر المومنین(ع) را مثال می‌زنیم به این معنا است که نباید یک گام از ولایت عقب‌تر و یک گام از ولایت جلوتر حرکت کنیم،  درواقع باید پا به‌پای ولایت و در مسیر ولایت پیش رویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در ادامه برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری سخنرانی و مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه‌هایی دانست که به همراه "جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی" در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در غالب جشن های ولایت عید غدیر از ائمه جمعه شهرستان ها به عنوان سخنران استفاده خواهد شد.  

وی اعزام مبلغ غدیر را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: با توجه به رسالتی که برای تبیین و تبلیغ غدیر بر عهده ما است اعزام مبلغ غدیر را به مدت سه روز در دستور کار قرار داده‌ایم.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه اعزام مبلغان غدیر از یک‌شب پیش از عید غدیر آغاز و تا شام عید غدیر ادامه پیدا می‌کند، اضافه کرد: اعزام مبلغ در ایام غدیر به تعداد ۳۰ نفر از شهر قم به مناطق محروم استان در این ایام صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰ نفر از مبلغان بومی که در بقاع متبرکه مشغول تبلیغ دین مبین اسلام بوده‌اند در این ایام به‌صورت ویژه به تبلیغ و تبیین دهه ولایت خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha