پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام مومنی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مومنی در مراسم روز عرفه گفت: از خدا بخواهیم در روز عرفه و هنگام قرائت دعای عرفه ، خداوند از این پس به ما نشاط در دعا، و حال تضرع و بندگی به ما بدهد و توفیق بندگی را دیگر از دست ندهیم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی، در مراسم دعای عرفه حرم رضوی در صحن جامع رضوی در جمع زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با اشاره به اینکه امروز روز شستشو قلب و روز اظهار نیاز در پیشگاه خدای متعال  است، اظهار داشت: روز عرفه فرصتی است، که انسان از خطاهایی که تا به امروز از او سرزده است، استغفار کند.

سخنران حرم رضوی، خطاب به زائران و مجاوران حاضر در حرم رضوی با بیان اینکه در روز عرفه، کنار امام رضا(ع) آمده ایم، که امام معصوم را واسطه قرار دهیم و از خداوند طلب عفو و بخشش کنیم، تصریح کرد: در  روز عرفه و هنگام قرائت دعای عرفه فرصتی است، که از گناهانی کبیره و صغیره ای انجام داده ایم، با اشک و تضرع به درگاه خدای متعال امیدوار باشیم ، که خداوند ما را خواهد بخشید.

وی با بیان اینکه دعای روز عرفه برکت و مغفرت برای انسان به همراه می آورد، افزود: روز عرفه فرصت خواستن است، که از خداوند رحمت و ببخش بخواهید، استغفار کنید.

حجت الاسلام و المسلمین مومنی خاطرنشان کرد: از خدا بخواهیم در روز عرفه و هنگام قرائت دعای عرفه، خداوند از این پس به ما نشاط در دعا، و حال تضرع و بندگی به ما بدهد و توفیق بندگی را  دیگر از دست ندهیم و از این پس بندگی خداوند را انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha