جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: رسانه را به عنوان رکن پیشرفت و توسعه جامعه باور داریم و از ظرفیت و توانایی های رسانه در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، شامگاه روز یکشنبه، در آیین تجلیل از خبرنگاران عرصه حوزه و روحانیت در سمنان، به میزبانی مسجد الزهرا(س) این شهرستان، با اشاره به جایگاه و ارزش حوزه رسانه اظهار کرد: رسانه را به عنوان رکن پیشرفت و توسعه جامعه باور داریم و از ظرفیت و توانایی های رسانه در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره خواهیم گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با اشاره به لزوم فعالیت رسانه در عرصه رویدادها و فعالیت های حوزه و حوزویان تصریح کرد: تا پیش از این خلع حضور رسانه حوزوی در راستای پوشش اخبار و رویدادهای مرتبط با روحانیت احساس می شد که با تدبیر و درایت و اعتقاد راسخ مدیر حوزه های علمیه کشور به عرصه رسانه، امروز این خلع پر شده است.

وی افزود: مطبوعات و رسانه ها به ویژه رسانه های مرتبط با عرصه حوزه و روحانیت، باید فعالیت ها و خدمات اجتماعی به جامعه نظیر حضور روحانیت در مناطق سیل زده در راستای خدمت به مردم را بیش از پیش منعکس کنند، زیرا انعکاس این خدمات و فعالیت ها می تواند منجر به تقویت روحیه امید و تقویت بیش از پیش ارتباط مردم و روحانیت با یکدیگر شود.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: امروز رابطه و ارتباط خوبی از سوی رسانه های استانی با مجموعه مدیریت حوزه علمیه استان سمنان برقرار است و این تعامل ها توانسته سبب رشد چشمگیر آمار اخبار و رویدادهای حوزوی در استان شود؛ در برخی از موارد در ساعات مختلف از شبانه روز شاهد تماس های مکرر خبرنگاران با بنده (مدیریت) و مسئولان حوزه علمیه استان به منظور پیگیری و انعکاس خبری هستیم که این ارتباط و تعامل با رسانه ها در انعکاس رویدادهای حوزوی استان بسیار موثر بوده است.

بر پایه این گزارش، در این آیین از مومنیان نماینده خبرگزاری حوزه در سمنان، جواد رمضانیان نماینده خبرگزاری رسا در استان سمنان و محمد نجم عکاس و خبرنگار پایگاه خبری مرآت به واسطه انعکاس خبری و اطلاع‌رسانی مناسب رویدادهای حوزوی در این استان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha