شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ذبح دام عید قربان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ذبح دو هزار راس دام در استان سمنان خبر داد و گفت: تعداد قربانی ها سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد دو برابری همراه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محسن مسعودیان راد، همزمان با عید سعید قربان در شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری ششمین جشن ذبح عظیم در استان سمنان اظهار داشت: همزمان با سراسر استان در هشت شهرستان ۱۳ قربانگاه برپا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی عید قربان به نیازمندان واقعی جامعه اختصاص می یابد، تصریح کرد: ارزش دام‌های قربانی شده بالغ بر چهار میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر رسیدگی فوری به نیازمندان افزود: این آیین به گونه ای برنامه ریزی شد تا گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی عید قربان، در سریع ترین زمان به دست نیازمندان برسد و نزدیک به دو هزار راس دام با کمک خیران و کمیته امداد ذبح شد.

مسعودیان راد، با اشاره به اینکه این طرح در شش سال گذشته از امیر آباد با کمک خیر دامغانی آغاز شد، خاطرنشان کرد: دو طرح پخت ۷۲ دیگ غذای نذری و احسان حسینی به صورت کشوری اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha