پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 860675
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
بازدید نماینده ولی فقیه در استان همدان از مناطق محروم استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با حضور در روستاهای سلیم سرایی و سرایجوق در 130 کیلومتری شهر همدان، به مشکلات مردم این روستاها رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز با حضور در روستاهای سلیم سرایی و سرایجوق از توابع شهرستان کبودراهنگ که در 130 کیلومتری شهر همدان قرار دارند، از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی اردوهای جهادی در این مناطق قرار گرفت و به مشکلات مردم این روستاها رسیدگی کرد.

بازدید از روند ساخت منازل مسکونی، حضور در خانه بهداشت و بررسی مشکلات موجود و تماس با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان و بررسی مشکلات مردم از مهم ترین برنامه های نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان بود.

امام جمعه همدان در این بازدید با تقدیر از فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم استان همدان، گفت: این که انسان جوانانی را می بیند که با دغدغه های متعالی به صورت انقلابی و بسیجی وار سعی در محرومیت زدایی دارند واقعا لذت بخش است.

وی، انجام فعالیت های جهادی را ستودنی خواند و اظهار کرد: آنچه امروز مشاهده کردیم تلاش خالصانه عده ای از بسیجیان در روستاهای محروم استان بود که با کمترین امکانات و به صورت آتش به اختیار سعی در رفع مشکلات و محرومیت زدایی از چهره روستاها دارند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: امیدواریم مسئولان ذیربط نیز با دیدن این سعی و تلاش، همکاری های بیشتری را با گروه های جهادی داشته باشند و در خدمت رسانی یار و یاور آن ها باشند.

وی با تاکید بر این که این اردوها زمینه ساز رشد جهادگران است، ابراز داشت: در کنار اقدامات قابل تقدیر جوانان بسیجی، حضور در اردوهای جهادی خود عرصه تربیتی خوبی برای عزیزان بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان تاکید کرد: با حضور و دیدن تلاش های انجام شده در اردوهای جهادی انسان به این باور می رسد که تنها راه نجات کشور، ورود نسل جوان انقلابی در مدیریت کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میثم IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    افرین حرکت
  • امیررضا داودی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    دستشون درد نکنه ولی واقعا چرا باید انقدر فقر در عمق جامعه وجود داشته باشه؟ استان همدان، تو قلب کشور، با اینهمه پتانسیل پیشرفت. بخدا میشه از راه توریسم و سرمایه گذاری همه این مردم رو ثروتمند کرد، حیفه به خدا. باید جوابگوی این کوتاهی هامون باشیم
  • جعفری IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    وظیفه اصلی #حوزه_های_علمیه و طلاب علوم دینی مبارزه با بلای خانمان سوز #ربا است.طلاب و روحانیون اگر میخواهند واقعا جهادی عمل کنند علیه #ربا و #بانکداری_ربوی قیام کنند چه بصورت علمی و نظریه پردازی و چه به شکل #اعتراض و #تحصن و #تجمع.حرمت #ربا از بدحجابی کمتر نیست بلکه بسیار بیشتر است.مسئله #فقر مسئله نابرابری و محرومیت ها با از بین رفتن #ربا و #بانکداری_ربوی از بین میرود وگرنه ما بقی اعمال صرفا مسکنی موقت و جزئی در میان اقیانوس دردها و مصائب است. #ریشه_را_بزنیم. #بانکداری_ربوی_نمیخواهیم