جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برگ

حوزه/ یک گروه اسلامی در واشنگتن دی سی، با هدف حفظ محیط زیست، اقدام به برگزاری جلسات میان ادیانی و اردوهای تابستانی کرده و قرار است اردویی با شعار «دین ما، سبز است» برای کودکان برگزار کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، گروه «مسلمانان سبز»، یک سازمان اسلامی در واشنگتن دی سی، در راستای حفظ محیط زیست و احترام به زمین،  به برگزاری نشست ها، جلسات میان ادیانی اقلیمی  و اردوهای تابستانی می پردازد.

هدف این سازمان آگاهی رسانی در مسائل محیط زیست به ویژه در میان اعضای جامعه اسلامی می باشد. این تابستان نیز، سازمان مذکور پروژه جدیدی را آغاز کرده است که شامل برنامه اردوی تابستانی میان ادیانی متشکل از 6 کلاس آموزشی به منظور نزدیک سازی کودکان ادیان مختلف و مشارکت بهینه آن ها در برنامه های فضای باز بوده است. این اردوی تابستانی با شعار «دین ما سبز است»، قصد دارد رابطه کودکان پیرو ادیان مختلف را با طبیعت، محیط زیست و حیوانات بهتر سازد. برنامه های این پروژه در مزارع و باغستان های اطراف شهر قرار است از سپتامبر در جزیره تئودور روزولت در دی سی برگزار گردند.

سویم کالیونچ، مدیر اجرایی مسلمانان سبز در این باره گفت: تولد دخترم 6 سال پیش من را به فکر محیط زیست انداخت. ارتباط کودکان با محیط زیست امری عمیقا شخصی است. با خود فکر کردم، آیا او هم می تواند در ارتباط با طبیعتی قرار بگیرد که من قرار گرفتم؟

کالیونچ گفت: ما کارهای زیادی باید انجام دهیم اما کلید اولیه، ارتباط برقرار کردن با محیط زیست است. جنبه میان ادیانی برنامه تابستان امسال برای مسلمانان سبز جدید است،

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha