جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: آفت کار مدیران ما ترافیک جلسات است که فرصت تفکر و برنامه‌ریزی را از آنان گرفته است. باید اندکی فرصت و فراغت بیشتری برای فکر کردن در حوزه کاری خود داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع مسئولان استانی، با انتقاد از تعدد جلسات مدیران ادارات، اظهار کرد: باید بپذیریم مسئولان ما دچار روزمرگی شده‌اند و جلسات پی‌درپی سبب روزمرگی شده است؛ به‌گونه‌ای که گاهی فرصت فکر کردن ندارند که در حوزه کاری خود چه‌کار کنند.

وی اضافه کرد: مدیران این همه ساعت را صرف جلسه کردن زیبنده و شایسته نیست، زیرا اگر در همین مدت در حوزه کاری خود فکر کنند کارایی بیشتری خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: آفت کار مدیران ما ترافیک جلسات است که فرصت تفکر و برنامه‌ریزی را از آنان گرفته است. باید اندکی فرصت و فراغت بیشتری برای فکر کردن در حوزه کاری خود داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از مشکلات اجتماعی، اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده در استان ما سرقت‌های خرد افزایش یافته است. مسئولان باید این موضوع را ریشه‌یابی کنند، زیرا معلوم است این افراد در زندگی روزمره خود دچار مشکل و بن‌بست هستند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی کارهای خوبی صورت گرفته و برکت‌های انقلاب زیاد است، ولی در اقتصاد کُمیت ما لنگ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: این‌همه منابع طبیعی و انسانی داریم که در دنیا بی‌نظیر است، اما نتوانسته‌ایم در عمل کاری کنیم که از این منابع بهره کافی را ببریم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید رسانه‌ها فضای شفافی را تولید کنند تا مسئولان دردها را بشناسند، زیرا شناخت درد نیمی از درمان است و در ادامه ریشه‌ای برخورد کرده و معالجه کنیم نه اینکه به مُسکن بسنده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در راستای رفع مشکلات اقتصادی باید سخنان رهبری را نقشه راه خود قرار دهیم، اظهار کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در اقتصاد ۲۰ اشکال داریم باید این ۲۰ عیب اقتصاد را حلاجی و تحلیل کرده، راهکارهای رهبری را دیده و اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در این راستا برخورد شعاری و پلاکاردی مشکلی را حل نمی‌کند، زیرا تا وقتی این‌گونه باشیم در اقتصاد خود فلج هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با ریاضتی و رفاقتی فرق می‌کند، اظهار کرد: متأسفانه دلارهای چهار و ۲۰۰ تومانی در اقتصاد رفاقتی مصرف شد و اقتصاد مقاومتی گم شد؛ درنتیجه مشکلات اقتصادی موجود آن گونه که باید و شاید رفع نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha