جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یر

حوزه/ رئیس کل جدید دادگستری قم گفت: در دوره جدید مدیریت در دادگستری قم کاهش پرونده های ورودی به دادگاه ها در اولویت قرار دارد و باید این مهم عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان قم که در مرکز آموزش قوه قضائیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت در دادگستری قم کاهش پرونده‌های ورودی به دادگاه‌ها در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از روش‌های علمی در کاهش پرونده‌ها تجربه‌ای موفقی است که می‌توان از آن بهره برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری افزود: باید در این زمینه از ظرفیت مردم نیز به‌خوبی بهره برد البته خود مردم نیز باید در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به سند تحول دستگاه قضایی اظهار داشت: تحقق اهداف کلان این سند به‌ویژه تحقق حقوق عامه ازجمله اولویت‌های دادگستری استان است.

رئیس‌کل جدید دادگستری قم، قضات را موردتوجه قرارداد و گفت: تکریم قضات استان ازجمله وظایف مهمی است که در دوره جدید در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان این‌که قم شهر علم و اجتهاد است، تأکید کرد: باید در این شهر عالم پرور از ظرفیت علما و مراجع تقلید بهره برد و کوتاهی در این زمینه قابل‌قبول نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری به نام‌گذاری امسال به نام سال رونق تولید اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی در راستای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید در کنار سایر سازمان‌ها قرار دارد و در راستای تحقق شعار سال آمادگی همکاری کامل است.

وی مردم قم را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: مردم انقلابی قم باید حلاوت قانون و عدالت را بچشند و در این راستا دستگاه قضایی در کنار آن‌ها برای این مهم تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha