جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان، ولایت فقیه را ادامه دهنده غدیر دانست و گفت: اطاعت از ولی فقیه زمان، امروز بر همه واجب است و رئیس جمهور، وزرا و مجلسیان نه در حد زبان که در مقام عمل باید از رهبری اطاعت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، عصر روز گذشته در جشن عید سعید غدیر خم که در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان برگزار شد با تبریک عید ولایت و امامت گفت: امام خمینی(ره) و بسیاری از علمای ما معتقد بودند که همان اطاعت و تسلیم صد در صدی که در برابر فرمان الهی در زمان معصوم برای بندگان وجود داشته است امروز و در زمان غیبت به دست ولی فقیه می باشد.

مدیر حوزه علمیه همدان، ولایت فقیه را ادامه دهنده غدیر دانست و گفت: اطاعت از ولی فقیه زمان، امروز بر همه واجب است و رئیس جمهور، وزرا و مجلسیان نه در حد زبان که در مقام عمل باید از رهبری اطاعت داشته باشند. این که عده ای با زبان بگویند چشم، اما هنگامی که در مقام عمل قرار می گیرند کار خودشان را انجام می دهند، کار بسیار اشتباهی است.

وی، وظیفه مجلس را بسیار سنگین عنوان کرد و ابراز داشت: اینکه حضرت آقا می فرماید مجلس ما بالغ است و هیچ گاه به لایحه هایی که در غرب تدوین شده است، رای نمی دهند، اما نامردهای مجلس بر خلاف گفته های رهبری به آن رای دادند نشان می دهد که باید در انتخابات پیش رو بسیار مراقب باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دقت کنید که امسال به چه کسی رای می دهید، چرا که باید این اکثریتی که حرف رهبری را عملا زیر پا گذاشتند دیگر نگذاریم تا به مجلس راه پیدا کنند.

وی با بیان این که خیانت این عده مضاعف بود، تاکید کرد: این افراد هم به این لایحه های غربی بر خلاف نظر مقام معظم رهبری رای مثبت دادند و هم اسم خودشان را مخفی نگاه داشتند و این دو خیانت مضاعف است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان خاطر نشان کرد: خواص و بزرگان امروز موظفند که در زمینه بصیرت افزایی مردم قدم بردارند و این تنها به معنای برگزاری جشن نیست بلکه باید در کنار این جشن ها عدل علی(ع) را در جامعه ترویج دهیم.

وی سکوت مجلس در برابرمشکلات موجود را به دلیل حضور نمایندگان لیستی دانست و گفت: مدرس در زمان خودش یک نفر بود، اما هر گاه قانونی را بر خلاف اسلام می دید ساکت نمی ماند و فریاد می زد.

دستان طرفداران غدیر بود که پهپاد آمریکایی را به زیر کشید

آیت الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: مردم در این 40 سال با بصیرت خود در مقابل مستکبران ایستاده اند و این دستان طرفداران غدیر بود که پهپاد آمریکایی را به زیر کشید و کشتی انگلیسی را توقیف کرد.

وی انقلاب اسلامی را ادامه دهنده را غدیر عنوان کرد و گفت: افرادی که یک روز استیضاحی را امضا می کنند و فردایش آن را پس می گیرند بدانند که دنیا دو روز است و آنچه می ماند تنها یک رنگی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این انقلاب، انقلاب الهی است و آن هایی که رنگ الهی دارند در آن می مانند و آن هایی که هر روز به یک رنگ در می آیند و تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند جایی دیگر نخواهند داشت.

وی با تقدیر از عملکرد حجت الاسلام والمسلمین رییسی یادآور شد: بنده دست رییس قوه قضاییه را می بوسم و بر این بوسه افتخار می کنم که این دست، دست مفسدین را قطع کرده است.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: کار حجت الاسلام والمسلمین رییسی در مسیر جدش امیرالمومنین(ع) قرار دارد که در برابر طلحه و زبیر که بیت المال را چپاول کرده بودند با شمشیر ایستاد.

وی اجرای عدالت را با نصیحت همراه ندانست و اظهار داشت: در یک دست ائمه جمعه اسلحه و در دست دیگرشان قرآن است و این یعنی اگر کسی با نصیحت به راه آمد که خیلی عالی است و اگر به راه نیامد باید با اسلحه او را راه بیاوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha