جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: ایران سر تسلیم در برابر احدی فرود نخواهد آورد و فعالیت های نظامی و موشکی ما نیز به هیچ کشوری ارتباط ندارد و می توانیم بر اساس قواعد پذیرفته شده بین المللی و برای دفاع از خود، تجهیزات و تسلیحات نظامی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، عصر امروز در دیدار مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر اقبالیه برگزار شد، گفت: نهاد نماز جمعه با کمترین هزینه، بیشترین خدمات را انجام می دهد.

امام جمعه شهر اقبالیه، به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف پرداخت و بیان کرد: امروز خوشبختانه ایران اسلامی با داشته های درونی و نیروهای جوان، متخصص، مومن و متعهد توانسته در سطح جهان به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست پیدا کند.

 وی ادامه داد: ایران سر تسلیم در برابر احدی فرود نخواهد آورد و فعالیت های نظامی و موشکی ما نیز به هیچ کشوری ارتباط ندارد و می توانیم بر اساس قواعد پذیرفته شده بین المللی و برای دفاع از خود، تجهیزات و تسلیحات نظامی داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: قدرت روزافزون جمهوری اسلامی دلیل اصلی تمام دشمنی های آمریکاست.

 حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب،  مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین  نیز  به حضور گسترده و باشکوه مردم در نمازهای جمعه اشاره و بیان کرد: برپایی نماز جمعه که هر هفته با حضور باشکوه و چشمگیر آحاد ملت در سراسر کشور صورت می گیرد  برای دشمنان این خاک مقدس غیر قابل  تحمل است.   

وی ادامه داد: استان قزوین ظرفیت لازم را برای حضور بیشتر مردم در نماز جمعه دارد که امیدواریم با حمایت و کمک مسئولان این مهم محقق شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha