جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خادم الرضا

حوزه/ دست اندرکاران و مسئولان هیأت خادم الرضا(ع) قم با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، دست اندرکاران و مسئولان هیأت خادم الرضا(ع) قم شامگاه یکشنبه 3 شهریورماه 1398 با آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار هسته مرکزی هیأت خادم الرضا(ع) متشکل از برادران و خواهران حضور داشتند و به ارائه گزارشی از فعالیت های این هیأت پرداختند.

در ابتدای دیدار دکتر آیت پیمان از مسئولان هیأت خادم الرضا، با اشاره به فعالیت های این هیأت در داخل و خارج کشور، گفت: این سال ها دامنه مجالس اهل بیت(ع) به خارج کشور هم گسترش پیدا کرده و هیأت خادم الرضا(ع) نیز در این مسیر گام برداشته است.

وی با بیان این که نور همه کارها به مجلس سیدالشهداء است، افزود: پرتو نور سیدالشهداء همه عالم را گرفته و این نور از کشور های اسلامی عبور کرده و کشورهای غیراسلامی را نیز فراگرفته است.

در ادامه دیدار ناطقی، یکی دیگر از مسئولان هیأت با بیان این که طی 20 سال فعالیت هیأت خادم الرضا(ع) مهم ترین محور فعالیت ها دهه اول محرم است که با وجود همه مشکلات هر ساله با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود، بیان داشت: در کنار برنامه عزاداری، برنامه های فرهنگی دیگری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه مهدویت، برنامه اوقات فراغت برای جوانان، انتشار کتاب های مختلف مذهبی و فرهنگی، برگزاری 120 همایش از جمله کنگره بین المللی غدیر، برپایی جشن ازدواج برای 2230 نفر از اعضای هیأت و فعالیت گسترده در شبکه های مجازی بخشی از فعالیت های فرهنگی هیأت خادم الرضا(ع) است.

ناطقی خاطرنشان کرد: احساس می کنیم به عنوان یک تشکل مردمی باید بازوی فرهنگی برای انقلاب و نظام اسلامی باشیم و توصیه ها و منویات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

وی همچنین به فعالیت های هیأت خادم الرضا(ع) در حوزه اروپا اشاره کرد و گفت: بیش از 80 مراسم در حوزه اروپا برگزار کردیم و موفق شدیم با فعالیت های صورت گرفته مجموعه هایی که با کمتر از 100 نفر برپا می شد به بیش از یکهزار نفر  افزایش پیدا کرد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha