جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز اسلامی تارانکی در نیوزیلند درهای باز برگزار کرد

حوزه/ در راستای هفته آگاهی رسانی اسلامی در نیوزیلند، مرکز اسلامی تارانکی در غرب این کشور، به هدف ایجاد دوستی و همدلی میان مردم، درهایش را به روی غیرمسلمانان گشود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff، مرکز اسلامی تارانکی در نیوپلی ماث، منطقه ای در غرب نیوزیلند بعد از ظهر روز گذشته درهایش را به روی مردم و غیرمسلمانان گشود تا برای آن ها در خصوص اعتقادات دینی اسلام آگاهی رسانی انجام دهد.

یوسف خان یک عضو انجمن مسلمانان تارانکی گفت: این رویداد در مساجد سرتاسر کشور به مناسبت هفته آگاهی رسانی اسلامی در حال انجام است و هدف آن ایجاد دوستی و همدلی میان مردم است.

مراسم درهای باز این مسجد از ساعت 12 ظهر آغاز شده و تا 4 بعد از ظهر ادامه داشت. در این گردهمایی اعضای مسجد به سئوالات مردم درباره دین پاسخ داده، بازدیدکنندگان در تور بازدید از مسجد شرکت کرده، فرصتی برای تعامل و گفتگو با نمازگزاران و مسلمانان پیدا کرده و توانستند از نزدیک شاهد عبادت آنان باشند. در این مراسم پلیس و نیروهای امنیتی در ورودی های مسجد به نگهبانی ایستاده بودند.

املیا دانولد و دختر 5 ساله اش کلارا، یکی از شرکت کنندگان در این نشست بودند. املیا در این رابطه گفت: برایم خیلی جالب است درک کنم که چرا دوست مادرم حجاب به سر می کند و چرا گاهی دستش را حنا می گذارد. آشنایی با فرهنگ اسلامی همیشه کنجکاوی من را برمی انگیخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha