پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عدالت مدیر کل جذب منابع و ظرفیت های مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام عدالت با ارائه گزارشی از مشارکت خوب طلاب در طرح ذبح قربانی در عید سعید قربان، از قدردانی رئیس مرکز خدمات حوزه از حوزویان مشارکت کننده در این طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام محمد حسین عدالت با بیان اینکه چند سالی است که طرح مشارکت در قربانی عید سعید قربان با نظارت مرکز خدمات در بستر سامانه سخا و همچنین واریزی به شماره کارت بانکی انجام می‌شود، گفت: یکی از اهداف این طرح این است که هر کسی با هر توان مالی بتواند در این امر مستحب شرکت داشته باشد و ان‌شاءالله خدای تبارک و تعالی ثواب ذبح کامل برای او ثبت و ضبط بفرماید.

وی افزود: بر اساس فراخوانی که قبل از عید سعید قربان انجام شد مرکز خدمات نسبت به جذب مشارکت‌های مالی طلاب برای انجام ذبح قربانی در روز عید قربان اقدام کرد.

مدیرکل جذب منابع و ظرفیت‌های مرکز خدمات گفت: علیرغم مشکلات معیشتی طلاب و روحانیون، بحمد الله مبالغ قابل توجهی از سراسر کشور، به حساب و کارت اعلامی و همچنین از طریق سامانه سخا واریز شد و متعاقب آن، مرکز خدمات حوزه بر اساس یک برنامه‌ریزی و با مدیریت خوبِ مدیران و کارکنان مراکز استانی اقدام به خرید و ذبح گوسفندان اختصاص داده شده، به هر استان در روز عید سعید قربان نموده است.

وی بیان کرد: در تمامی استان‌ها در همان عید سعید قربان ذبح انجام شد و در اکثر استان‌ها در همان روز در اختیار نیازمندان جامعه هدف به ویژه در مناطق محروم و همچنین سیل‌زدگان قرار گرفت.

حجت الاسلام عدالت گفت: در طرح ذبح قربانیِ عید سعید قربان، افراد با هر توان مالی می توانند اقدام به واریز وجه کنند، به نحوی که امسال با حداقل پرداخت و تا خرید یک گوسفند کامل نیز در این طرح مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: پس از ارائه گزارش ذبح قربانی به رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی از طلاب و روحانیونی که با اعتماد به خادمین خود در مرکز خدمات، مشارکت خوبی در این طرح داشتند و همچنین همکاران مرکز خدمات در سراسر کشور که علیرغم تعطیلات، برای اجرای این طرح تلاش نمودند قدردانی و تشکر کرد.

مدیر کل جذب ظرفیت‌ها و منابع مرکز خدمات گفت: در کنار امر خداپسندانه قربانی که هرساله در عید سعید قربان انجام می‌شود، مرکز خدمات اقدام به اجرای عمل مؤکد عقیقه، بر اساس واریزی‌های طلاب برای فرزندانشان نموده است.

وی بیان کرد: طلاب و روحانیون محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه سخا در بخش تبرعات درخواست خود را برای انجام این امر خیر که در اسلام نیز به آن تأکید زیادی شده است، ثبت و نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

حجت الاسلام عدالت گفت: در این راستا؛ متقاضیان، مشخصات فرزند و حتی نیت خود را ثبت نموده و بر اساس نیت آنها و با اولویت استان‌های محروم و با قرائت دعای مخصوص و آدابی که برای عقیقه مشخص شده است، این امر اجرا و میان نیازمندان جامعه هدف، توزیع می‌شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha