جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نعیمی

حوزه/مفتی گلزار احمد نعیمی در مورد بیانات اخیر رهبری در مورد مسئله کشمیر گفت: از رهبر معظم انقلاب تشکر میکنم، مواضع ایشان مانند همیشه در این مسئله حساس، مواضع «رهبر امت اسلامی» بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه مفتی گلزار احمد نعیمی مدیر جامعه نعیمیه اسلام آباد پاکستان و رئیس جنبش اهل حرم پاکستان در مصاحبه ای با اشاره به سخنان اخیر رهبری در مورد مسئله کشمیر گفت: از رهبر معظم انقلاب تشکر میکنم، مواضع ایشان مانند همیشه در این مسئله حساس امت اسلامی هم مواضع «رهبر امت اسلامی» بود.

وی افزود: این یک حقیقت است و همه مسلمانان عالم می دانند که ایران همیشه حامی مظلومان بوده است. در یمن، فلسطین، سوریه و کشورهای دیگر ایرانیان همیشه از مظلومین حمایت کردند و مقابل ظالمان و استکبار ایستادند.

وی در ادامه افزود: این قدرت ایمانی ایران اسلامی است که همیشه مقابل استکبار جهانی ایستاد و از مظلومین و محرومین حمایت کرد و همیشه به دنبال حل مشکلات مظلومان جهان بوده. بیانات رهبر معظم انقلاب کاملا درست است که انگلیسی‌ها برای استمرار درگیری بین پاکستان و هندوستان تعمدا این زخم را در این منطقه بر جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه کشورهای عربی به دنبال حفظ کرسی پادشاهی خودشان هستند افزود: کشورهای عربی عملا پرچم اسلام را سرنگون کرده‌اند، دیگر برای این کشورها اسلام و امت اسلامی مهم نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha