جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانواده

حوزه/ رئیس اداره امور پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: به مناسبت روز خانواده اسلامی ویژه برنامه هایی با محوریت خانواده طراحی و آماده اجراست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۵ ذی الحجه روز خانواده، یادآور روزی است که آیات مبارکی از سوره هل اتی (دهر) در شأن اهل بیت(ع) نازل شد. در تقویم کشور ما چنین روزی از آن رو به « روز خانواده » نامگذاری شده است که بهترین تجلی از خانواده اسلامی را به نمایش می گذارد.

رئیس اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: خانواده ای که در آن بندگی حضرت حق و ایثار در راه خدا نصب العین همه افراد است، از رئیس خانواده تا کوچکترین طفل خانه؛ خانه ای که در عین کوچکی، سادگی تاریخ سازترین است و چون چشمه ای جوشان انسانهای طول تاریخ را سیراب می کند.

وی تاکید کرد: به مناسبت روز خانواده اسلامی اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ویژه برنامه هایی را با محوریت موضوع خانواده طراحی و آماده اجرا دارد.

حجت الاسلام شفیعیان افزود: یکی از مأموریت های دفتر تبلیغات اسلامی، تحکیم خانواده است و پژوهشکده الهیات و خانواده در دفتر تبلیغات اصفهان نیز با همین مأموریت برنامه های خود را پیگیری می کند، امسال همزمان با ایام روز خانواده به صورت ویژه، برنامه هایی از سوی این اداره برنامه ریزی  شده  است.

رئیس اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان کرد: محوریت برنامه، برگزاری نشست علمی با دعوت از یکی از اساتید متخصص خانواده در سطح کشور  و حضور طلاب و مبلغان متخصص خانواده خواهد بود.

وی در پایان ابراز کرد: در حاشیه این نشست برنامه های دیگری نیز همچون برگزاری نمایشگاه کتاب از کتب تخصصی موضوع خانواده که توسط اداره کتابخانه خریداری شده، رونمایی از کتاب هایی که توسط محققین و نویسندگان متخصص پژوهشکده به تازگی تألیف و به چاپ رسیده، برگزاری جلسه هم اندیشی با دیگر مراکز علمی که در موضوع خانواده مشغول به فعالیت، انتشار ویژه محتواهای متناسب با موضوع خانواده از طریق شبکه ها و فضاهای مجازی که در دفتر وجود دارد، طراحی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha