پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه نوشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، اشرافی گری مسئولان را سم مهلکی برای کشور دانست و گفت: مسئول برای خدمت مناسب به مردم باید از لحاظ اقتصادی و معیشتی هم ردیف مردم باشد تا بتواند درد مردم را به خوبی حس کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به اهمیت مسأله اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل بر ضرورت تلاش دولت در جهت تحقق مطالبات اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب تأکید کرد.

وی با بیان این که بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ارتباطی به تحریم‌ها ندارد، افزود: مسئولان نباید تصور کنند که بی کفایتی ها و فسادهای درون سازمانی دولت را، می‌توانند به تحریم ربط دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، اشرافی گری مسئولان را سم مهلکی برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: مسئول برای خدمت مناسب به مردم باید از لحاظ اقتصادی و معیشتی هم ردیف مردم باشد تا بتواند درد مردم را به خوبی حس کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم از وجود فساد های اقتصادی در کشور گلایه دارند، تصریح کرد: در یک جامعه دینی نباید شاهد زدو بند، بی قانونی و مفاسد اقتصادی باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران، برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات اخیر در دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی موجب خوشحالی مردم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مشایخ با تأکید براین که پاسخ زورگویی را نباید با رفتارهای منفعلانه دارد بلکه باید با اقدام متقابل واکنش نشان داد، تصریح کرد: در جریان توقیف غیر قانونی نفت کش ایرانی از سوی انگلیس، اگر آن اقدام متقابل صورت نمی گرفت امروز نفت کش ایرانی رفع توقیف نمی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی که مذاکره با آمریکا را سم مضاعف تعبیر کردند، گفت: اگر در مواجهه با غرب راه سازش و مذاکره را در پیش بگیریم به همان سرنوشت برجام دچار خواهیم شد.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که حفظ منافع ملی امری بسیار ضروری است که باید مورد توجه همه مسؤولان قرار گیرد، بیان داشت: مسئولان باید در برابر اقدامات زیاده خواهانه آمریکایی ها با قدرت ایستادگی کنن.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha