شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضایی نماینده جهرم در مجلس

حوزه/ نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که می‌خواهد در این کشور مسئولیت بپذیرد، اگر از دشمن ترس و واهمه داشته باشد نمی‌تواند انقلابی عمل کند، لذا مردم در انتخابات به کاندیداهای بسیجی نترس رأی بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمدرضا رضایی پیش از ظهر امروز در همایش مجمع عالی بسیج استان فارس که با حضور مسئولان و مدیران استانی در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، به اهداف مجموعه بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از تشکیل مجموع بسیج تبادل‌نظر نخبگان بسیجی است.

وی بابیان اینکه بسیجیان به‌صورت بسیجی وار در اقصا نقاط استان مشغول خدمت هستند، افزود: کارکرد امروز بسیج متنوع‌تر از گذشته است، نفوذ بسیج در سطح کشور بسیار بالا است، و در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان فارس با اشاره به اینکه  برای مشخص شدن افراد بسیجی به باید ارزیابی صورت گیرد، تصریح کرد: باید متناسب با اهداف بسیجی حرکت کنیم.

وی به مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجی اشاره کرد و بیان داشت: اطاعت از ولایت‌فقیه، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت دینی و حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن، ایثار و گذشت ازجمله ویژگی‌های یک بسیجی باید باشد.

رضایی عنوان کرد: کسی که می‌خواهد در این کشور مسئولیت بپذیرد، اگر از دشمن ترس و واهمه داشته باشد نمی‌تواند انقلابی عمل کند، لذا مردم در انتخابات به کاندیداهای بسیجی نترس رأی بدهند.

وی با اشاره به موضوع نقدینگی که در کشور وجود دارد، بیان داشت: نقدینگی باید هدفمند باشد اگر این‌گونه نباشد در بازار تلاطم ایجاد می‌کند، بسیجیان نخبه کمک کنند که نقدینگی به سمت تولید هدایت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha