پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قاتل شهید خرسند

حوزه/ امروز صبح قاتل شهید خرسند در مقابل خانواده اش. دادستان و برخی مسئولین علناً خود را نماینده امام زمان(عج) نامید و ذره ای از عملکرد خود اظهار ندامت نکرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، برادر شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه کازرون در پی قصاص قاتل شهید حجت الاسلام خرسند بیانیه ای را صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع امت قهرمان و شهید پرور شهرستان کازرون می رساند اینجانب طی دو ماه گذشته از طریق  یکی از دوستان با خانواده آقای درخشنده در ارتباط بودم و از آنها خواسته شد که در ملاقات با وی متقاعدش سازند تا با مشخص کردن عوامل پشت پرده جنایت شهادت امام جمعه مظلوم کازرون شهید حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند رضوان الله تعالی علیه.   زمینه تخفیف در مجازات خود را فراهم کند اما متاسفانه آقای حمید درخشنده هیچ همکاری در این زمینه نکرد.

در مدت زمان ۴۸ ساعت گذشته از کانالهای مختلف با خانواده ما تماس گرفتند و خواستار بخشش نامبرده شدند.

تمام شب گذشته با فرزند ارشد شهید خرسند، برادرم حاج منصور و خواهرم در تماس بودم و خواستار این شدم که اگر اظهار ندامت کرد، مراسم اعدام را به تعویق بیندازیم.

اما متاسفانه امروز صبح چهارشنبه ششم شهریور ۱۳۹۸ وی در مقابل خانواده اش. دادستان و برخی مسئولین علناً خود را نماینده امام زمان(عج) نامید و ذره ای از عملکرد خود اظهار ندامت نکرد.

به هر حال عده ای دائما نوشتند که در عفو لذتی است که در انتقام نیست. اما اگر کسی خود دوست ندارد که بخشش شامل حالش شود، نمی توان وی را بخشید و متاسفانه ایشان تا آخرین لحظات به عقاید نادرست خود پایبند بود.

در پایان از همه مردم شریف شهرستان و سایر هموطنان عزیز که در مراسم تشییع جنازه و سایر مراسم های عزیز از دست رفته مان ما را مورد تفقد قرار دادند صمیمانه تشکر می کنیم  و سپاسگزاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha