جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی

حوزه/ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پدیده ترور نیروهای انقلابی را از همان ابتدای پیروزی انقلاب توسط دشمنان داشته ایم و از سال 1360 با شدت بیشتری توسط استکبار جهانی با هدف براندازی نظام اسلامی ایران دنبال شده است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری «حوزه» با اشاره به هشتم شهریورماه، روز مبارزه با تروریسم اظهارداشت: پدیده انقلاب اسلامی در سال 1357 با حضور مردم و رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پدیده جدیدی بود که منافع بلوک غرب و شرق بخصوص آمریکا را در هم شکست.

وی با بیان اینکه آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی منافع وسلطه آن در منطقه کم شد به همین منظور در مقابل تفکرانقلاب اسلامی ایستادگی کرد، افزود:پدیده و تفکرانقلاب اسلامی در منطقه زمینه استقلال، جهاد، مقاومت و مبارزه با استکبار بوده و هست که منافع استکبار جهانی را در منطقه به خطر انداخت.

دشمن با نفوذ در بدنه نظام به دنبال از بین بردن انقلاب بود

حجت الاسلام نوفرستی بیان داشت: استکبار جهانی بخصوص آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی بانفوذ در بدنه نظام می خواستند همانند 28 مرداد سال 1332 نهضتی که توسط مصدق و آیت الله کاشانی ایجاد شده بود  و با نفوذ استکبار از بین رفت، انقلاب اسلامی را نیز با نفوذ به زمان قبل از پیروزی برگردانند که موفق نشدند.

وی با تاکید براینکه درسال 1360 و باتوجه به شکست جریان نفوذ و عزل بنی صدر مسئله قتل عام شخصیت‌های انقلابی درکشور و جریان ترور رقم خورد، افزود: پدیده ترور نیروهای انقلابی را از همان ابتدای پیروزی انقلاب توسط دشمنان داشته ایم و از سال 1360 باشدت بیشتری توسط استکبار جهانی با هدف براندازی نظام اسلامی ایران دنبال شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سعی کرده همه عناصر موثر در نظام را از همان ابتدای انقلاب از سر راه بردارد و ناامنی را در سطح کشور بوجود آورد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در طی 40 سال از عمر بابرکت خود 17 هزار شهید ترور تقدیم نظام کرده است، عنوان کرد: امروز نیز باید هوشیار باشیم که دشمن از کجا به ما می خواهد ضربه بزند.

حجت الاسلام نوفرستی تاکید کرد: امروز دشمن بدنبال عوض کردن دو پدیده مهم اقتصاد و فرهنگ است، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا می‌خواهند فرهنگ ما را عوض کنند و اندیشه ها را از طریق فشار آوردن بر اقتصاد از بین ببرند.

وی ادامه داد: اراده، بصیرت و آگاهی ملت بخصوص جوانان همه نقشه های دشمن را نقش  برآب خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آینده نظام اسلامی  یک آینده بسیار روشن است، یادآورشد: امروز جبهه مقاومت پیروزیهای بزرگی در منطقه دارد و آینده روشن پیش روی آن است و خدا نیز حق را کمک خواهدکرد.

انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha