شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طباطبایی

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد توجه به کیفیت ورودی های به حوزه های علمیه و همچنین دانشگاه ها و توجه هرچه بیشتر به مسائل اخلاقی طلاب در مدارس علمیه را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، پیش از ظهر  امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان اصفهان اظهار کرد: در بحث ورودی به حوزه علمیه باید کیفیت بیش از کمیت مورد توجه قرار گیرد، در اکثر کشورها فقط نخبگان برای تحصیل در سطوح عالی انتخاب می شوند و ما هم در حوزه و دانشگاه باید نخبگان را گزینش و جذب کنیم. 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: در جلسه ای که با وزیر علوم برگزار شد نیز این مطلب را عنوان کردم و از برداشتن آزمون ورودی به دانشگاه انتقاد نمودم، با این کار متخصصان کارآزموده و در سطح بالا وارد می شوند و باعث پیشرفت کشور می گردند.

مدیر حوزه علمیه استان اصفهان گفت: مدیران مدارس علمیه در مسائل اخلاقی طلاب وقت بیشتری بگذارند و با انجام مشاوره اخلاقی، ارتباط پدرانه با آنها برقرار کنند، کلاسهای اخلاقی در مدارس بیشتر و منسجم تر پیگیری شود.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: اساتید نیز باید در مسئله اخلاقی وارد شوند و از یک ساعت کلاس،یک ربع پایانی آن را به گفتگو با طلاب و بیان اصول اخلاقی اختصاص دهند، این زمان وقت مغتنمی برای شنیدن مشکلات و دغدغه های طلاب توسط اساتید و مسئولین است.

وی  در پایان از زحمات مدیران حوزه های علمیه در سال تحصیلی گذشته قدردانی و سال جدید تحصیلی را سالی توام با موفقیت برای مسئولین، طلاب و اساتید آرزو کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha