پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: حدود یک‌هشتم بقاع متبرکه در استان وجود دارد و با توجه به گستردگی موقوفات و دیگر مسائل مدیریت مشکل است ازاین‌رو از روحانیون درخواست داریم در این دو ماه پیش رو مسائل اوقاف را در تبلیغ تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌ سید عباس موسوی، در همایش مبلغین شمیم حسینی در مدرسه علمیه قوام برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستان ورود به ماه حزن و اندوه هستیم، اظهار داشت: رسالت بزرگی بر عهده روحانیون است.

وی تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام را یکی از وظایف روحانیون مبلغ دانست و افزود: همه روزهای ماه محرم و صفر ماه تبلیغ است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس بابیان اینکه رویکردی جدیدی در اداره اوقاف و امور خیریه با حضور ریاست جدید سازمان آغازشده است، تصریح کرد: استان فارس بیش از یک‌ششم موقوفات کشور را دارا است.

وی در ادامه اضافه کرد: حدود یک‌هشتم بقاع متبرکه در استان وجود دارد و با توجه به گستردگی موقوفات و دیگر مسائل مدیریت مشکل است ازاین‌رو از روحانیون درخواست داریم در این دو ماه پیش رو مسائل اوقاف را در تبلیغ تبیین کنند.

حجت‌الاسلام‌ موسوی در پایان عنوان کرد: در بخش اشتغال زادی و تولید می‌خواهیم به دولت کمک کنیم، ازاین‌رو در بسیاری از مناطق استان نیز اشتغال‌زایی و رونق و تولید را راه‌اندازی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha