جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حدائق

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حدائق گفت: اگر جوانان امام حسین(ع) را بشناسند هرگز شیطنت‌های دشمنان بر روی آنان تأثیر نخواهد گذاشت، درس‌های زندگی امام حسین(ع) را باید برای مردم ترویج کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا حدائق، در همایش مبلغین شمیم حسینی در مدرسه علمیه قوام برگزار شد، با اشاره به اینکه فرصتی که سیدالشهدا برای ما رغم زده اکنون پیش روی ما است، اظهار داشت: حضور مردم در مراسم‌ها نشان از هنر صاحب‌مجلس است.

وی بابیان اینکه یکی از بزرگان علمای مسیحیت عنوان کرده بود که اگر حسین بن علی را داشیم دنیا را فتح می‌کردیم، افزود: همین عالم مسیحی نیز باز فرموده که در بین تمام ادیان، مسلمانان بیشتر از همه و در بین آن مسلمانان، شیعیان نیز بیشتر از دیگر مذاهب دیگر برای دین هزینه می‌کنند.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور نیز اشاره و تصریح کرد: با همین وضعیت نا به سامان اقتصادی مردم هزینه‌های بسیار زیادی را وقف امام حسین(ع) می‌کنند.

وی بابیان اینکه امام حسین(ع) دانشگاه عظیم تعلیم و تربیت برپا کرده است، ابراز داشت: روحانیون باید مردم را به عقاید نزدیک کنند، مشکلات اقتصادی و شیطنت‌های دشمنان سبب شده که برخی آسیب ببینند، روضه امام حسین(ع) باید کانون اصلاح و تربیت باشد.

حجت الاسلام والسلمین حدائق آشنایی مردم باخدا را یکی دیگر از رسالت‌های روحانیون دانست و خاطرنشان کرد: اگر امام حسین(ع) جاودانه تاریخ شد به این دلیل بود که حضرت از همه‌چیز الا ارزش‌ها گذشت.

وی عنوان کرد: اگر جوانان امام حسین(ع) را بشناسند هرگز شیطنت‌های دشمنان بر روی آنان تأثیر نخواهد گذاشت، درس‌های زندگی امام حسین(ع) را باید برای مردم ترویج کرد.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس با اشاره به اینکه امام حسین(ع) را باید از زبان خود امام حسین معرفی کرد(ع)، بیان داشت: امروز در هر بخشی که ورود پیدا می‌کنیم مشکل فرهنگی و اعتقادی وجود دارد، ازاین‌رو باید تبلیغ و ترویج‌ها در این‌سو باشد.

وی اضافه کرد: امروز افرادی در نا به سامانی‌های اقتصادی سودجویی می‌کنند که در اعتقادات ضعیف هستند، با پیامبر(ص) شناسی همه از همه‌چیز الا ارزش‌ها خواهیم گذشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha