جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه پردیسان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قوامی گفت: اگر می‌خواهید نظامی داشته باشید مورد رضایت خدا و رسول خدا، باید تحت ولایت انسان کامل و سالم بروید.

به گزارش خبرگزاری حوزه  حجت الاسلام و المسلمین سیدصمصام‌الدین قوامی، در نماز جمعه این هفته پردیسان با اشاره به نقش مهم عاشورا در براندازی نظام کفر تأکید کرد: سال را با عاشورا شروع می‌کنیم و با غدیر ختم می‌کنیم؛ با خون خدا شروع می‌کنیم و تمام می‌کنیم. ما به خاطر همین تقویم، یک کشور انقلابی شدیم. عاشورا، محرم و حسین‌بن‌علی (ع) نقش براندازنده‌ی نظام سلطه را دارد. ما با همین عاشورا نظام سلطه‌ی جهانی را به‌زودی ساقط خواهیم کرد.

امام جمعه پردیسان افزود: محرم رژیم ساقط می‌کند؛ پیروزی خون بر شمشیر. هم باید انقلابی بود مثل حسین علیه‌السلام و هم باید مهندسی کرد و تمدنی نوین بر اساس امامت و ولایت برقرار کرد. لذا ما هم به ذی‌الحجه نیاز داریم هم به محرم.

خطیب جمعه پردیسان با تأکید بر این‌که جدائی جمهوریت نظام از اسلامیت آن هدر دادن زحمات سیدالشهدا علیه‌السلام است گفت: اگر می‌خواهید نظامی داشته باشید مورد رضایت خدا و رسول خدا، باید تحت ولایت انسان کامل و سالم بروید. نظام ما مشروعیت خود را از خدا دارد نه از مردم. این حرفی که این روزها دوباره ساز شده است کاملاً بی‌اساس است. باید با دینی که خدا به آن راضی شد پیش بروید، اگر غیر از این با لیبرال دموکراسی و جمهوری خالی برنامه بریزید زحمات حسین بن علی و محرم و عاشورا هدر رفته است.

برای مبارزه با تروریسم به خط شوید

امام جمعه پردیسان با اشاره به روز 8 شهریور، روز مبارزه با تروریسم گفت: رجایی و باهنر در سال 60 به جرم خدمت و مبارزه با دشمن و مدیریت جهادی، با هم به دست منافقین سوختند. کم‌سابقه است یک کشوری یک‌دفعه رئیس و نائب رئیسش با هم و با عوامل نفوذی بروند. لذا اسم این روز را گذاشتند روز مبارزه با تروریسم. تروریسم از این وحشی‌تر و خشن‌تر و سازمان‌یافته‌تر نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی یادآور شد: همه این‌ها به خاطر رئیس جمهوری بود به نام بنی‌صدر. یک سال و پنج ماه رئیس جمهور بود سراسر خیانت. خرمشهر در زمان او تقدیم شد. در کودتایی نقش داشت. حرف‌های خودش را بر امام ترجیح داد. به منافقین اعتماد کرد و سرنوشتش آن شد که کفایت سیاسی‌اش زیر سؤال رفت.

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با یادآوری این که امروز دو قبله‌ی مسلمین در اشغال دو رژیم تروریست است تأکید کرد: تروریسم یعنی مکتبی که با ایجاد وحشت و ترس اهداف سیاسی‌اش را تحمیل می‌کند. معلوم هم نیست از کجاست و پنهان است. تروریسم دولتی هم مثل اسرائیل و آل سعود داریم و جالب است دو کشور حامی تروریسم دو قبله‌ی ما را در اشغال دارند.

خطیب جمعه پردیسان ضمن اشاره به اقسام مختلف تروریسم از جمله تروریسم بیولوژیک، به خطرهای مواد غذایی تراریخته از جمله تغییر خلقیات و رفتارهای نسل جوان افزود: با بیوتروریسم شما را چیزخور می‌کنند و چند سال بعد شما می‌فهمید سرطان گرفته‌اید. بیوتروریسم در غذا و آب شماست. این داستان تراریخته‌ها، غذای وارداتی است که مشکل درست می‌کند و یک نسل غیرانقلابی را پدید می‌آورد.

وی یادآور شد: شما می‌گویید اقتصاد مقاومتی، اما این تروریسم بی‌رحم و پرقدرت و ملعون نظام شما را به خطر می‌اندازد. روز مبارزه با تروریسم، روز مبارزه با همه‌ی این‌هاست.

امام جمعه پردیسان گفت: بهشتی را اول بی‌آبرو کردند بعد کشتند. می‌گفتند او قدرت طلب است. بعد امام گفت او مظلوم بود. کافی است یک شخصیت مؤثری که می‌خواهد فساد را ریشه‌کن کند روی اعصابش راه بروید. وقتی سلاحی به کار می‌افتد، مفسدین می‌ترسند و به وحشت می‌افتند. تروریسم هفت سر و هفت خط است. فساد می‌آفریند و مفسد تولید می‌کند. دائماً به کار است تا این نظام برقرار نباشد. حوزه به خط باشد، دانشگاه و دولت، همه باید با این تروریسم مبارزه کنند.

خطیب نماز جمعه پردیسان قم تأکید کرد: ما علیه تروریسم قیام کرده‌ایم و به زودی تمام تروریست‌های جهان از جمله همین نیروهای آمریکایی حاضر در غرب آسیا که همه‌شان تروریست هستند را اخراج خواهیم کرد.

امام جمعه پردیسان با هشدار نسبت به دام‌های اصلاح‌طلبان گفت: این انگلستانی که کعبه‌ی آمال اصلاح‌طلب‌ها بوده ببینید چطور شده؟ این ملکه‌ی پیر مجلس عوام را تعلیق کرد. همه سربه‌زیر شدند! این عاقبت دموکراسی است!.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha