جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عیادت

حوزه/ رئیس و مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین علی خطیبی از وی عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان او قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در توضیح عیادت مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از مبلغین معمر، به  حدیثی از امام صادق علیه السلام که در کتاب مکارم الاخلاق بیان شده اشاره کرد که می فرمایند: «عُودوا مَرضاکُم و اسألوهُمُ الدُّعاءَ فاِنَّهُ یَعدِلُ دُعاءَ الملائِکة» از بیماران خود عیادت کنید و از آنها بخواهید برای شما دعا کنند، دعای بیماران با دعای ملائکه برابری می کند که البته مستجاب است.

وی با بیان این که از نظر اسلام عیادت از بیمار، جزء حقوقی است که بر عهده برادران و خواهران دینی است، گفت: حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین علی خطیبی از مبلغان پیشکسوت با بیش از 60 سال سابقه تبلیغی که مدتی است به خاطر بیماری خانه نشین شده و از فعالیت های تبلیغی فاصله گرفته بود.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در این دیدار گوشه ای از فعالیت ها، تجربیات و نکات و توصیه های تبلیغی حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین علی خطیبی مرور شد.

حجت الاسلام اهتمام تصریح کرد: این دیدار در راستای طرح تکریم مبلغان بوده است که در سال جاری آغاز شده و إن شاء الله ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha