جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سومین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان
عکس آرشیو/ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در سالن کنفرانس مجتمع فجر اهواز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، برگزار شد.

در این اجلاسیه که با هدف بررسی مسائل پیش روی حوزه به‌ویژه سال تحصیلی جدید برگزار شد، بر لزوم هم‌افزایی مدیران مدارس علمیه برای اجرای نظامات جامع حوزوی، تأکید شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای اجلاسیه، معاونان مدیریت حوزه علمیه خوزستان، به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مد نظر پرداخته و پس از آن، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، چنددقیقه‌ای سخنرانی کرد.

همچنین ارائه گزارش و بیان برخی نکات و نیازمندی‌ها از سوی مدیران مدارس علمیه، دیگر بخش این مراسم بود تا نوبت به نماینده ولی‌فقیه در خوزستان رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه پیگیری مسائل مدارس علمیه را وظیفه خود می‌دانم، گفت: در بازدید از شهرستان‌ها افزون بر دیدار با ائمه جمعه، در ابتدای سال تحصیلی نیز از حوزه‌ها بازدید خواهم داشت تا مشکلات احتمالی آنها را از نزدیک بررسی کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha