جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ستایش از سیاستمدار سیک، به سبب مقاومت در برابر فرد نژادپرست

حوزه/ یک سیاستمدار سیک که فرد نژادپرستی او را مورد حمله اسلام هراسی قرار داده بود، به جای اینکه بگوید من مسلمان نیستم، به دفاع از همشهریان مسلمانش برخاست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک سیاستمدار کانادایی این هفته به دلیل ایستادگی و مقاومت در برابر حمله نژادپرستانه در روز یکشنبه در جشنواره «مسلم فست» در میسیساگای کانادا در شبکه های اجتماعی مورد ستایش قرار گرفت.

گوراتان سینگ ، نماینده سیک در منطقه ی انتاریوی کانادا در شرق برمپتون شرق گفت: من هرگز در پاسخ به حمله اسلام هراسی نمی گویم که من مسلمان نیستم! بلکه همیشه با خواهران و برادران مسلمانم می ایستم و به نفرت "نه" می گویم.

سینگ گفت: واقعا ناراحت کننده است در زمانی که مردم دور هم جمع می شوند تا بزرگداشتی را جشن بگیرند، این افراد می آیند و سعی دارند تفرقه و نفرت را ترویج دهند.

 این سیاستمدار سیک در پاسخ به گفته های اسلام هراسانه یک مرد نادان علیه خودش ایستادگی کرد، هر چند که او اصلا مسلمان نمی باشد. در ویدئوی این حادثه که از زمان انتشارش در روز یکشنبه تاکنون توسط بیش از 2 میلیون کاربر در شبکه های اجتماعی مورد بازدید قرار گرفته، سینگ گفته های اسلام هراسانه یک مرد را محکوم کرده و به او می گوید این حرف ها جایی در کانادا ندارند.

مرد در یک جا می  گوید: این نفرت نیست! این حقیقت است رفیق! و دائم نژادپرست بودن خود را انکار کرده و اسلام و مسلمانان را محکوم می کند.

گفتنی است فرد جاهلی که در ویدئو با این مرد برخورد کرده، استفان گاروی، رهبر ائتلاف ملی شهروندان، یک حزب سیاسی فدرال ضدمهاجرت در کانادا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha