پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 862925
۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
بازدید رئیس جامعه المصطفی از خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی ،دقایقی قبل از رسانه رسمی حوزه های علمیه بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام والمسلمین  علی عباسی رئیس جامعه المصطفی به همراه تعدادی از معاونین و مدیران جامعه المصطفی، امروز با حضور در خبرگزاری حوزه از بخش های مختلف این رسانه رسمی حوزه بازدید کرد.

مشاهده تصاویر بازدید

بر اساس این گزارش:  حجت الاسلام والمسلمین عباسی،  ضمن بازدید از خبرگزاری حوزه با حضور در دفتر هفته نامه افق حوزه با فعالیت های تنها نشریه مکتوب حوزه های علمیه نیز آشنا شد.

در این دیدار که  حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه حضور داشت، سردبیران و دبیران رسانه رسمی حوزه، گزارشی از فعالیت های بخش های مربوطه ارائه دادند.

گفتنی است: انعکاس مستمر و به‌هنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام و بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های جمعی کشور به ویژه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامی و دینی مستقر در خارج کشور؛ اعزام خبرنگار به استان‌های مختلف، تهیه گزارش از مدارس علمیه و مراکز حوزوی و گفت‌وگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور از اهم فعالیت های خبرگزاری حوزه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha