پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ شبه نظامی های مسلح به همراه نیرو های امنیتی رژیم آل خلیفه به نماد های دینی و عاشورایی متعرض شده و اقدام به جمع آوری پرچم ها و پوستر های مشکی و ایستگاه های صلواتی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شبه نظامی های مسلح به همراه نیرو های امنیتی رژیم آل خلیفه به نماد های دینی و عاشورایی متعرض شده و اقدام به جمع آوری پرچم ها و پوستر های مشکی و ایستگاه های صلواتی کرده است.

مقامات امنیتی در منطقه "البلاد القدیم" خیمه ای که در آن مراسم عزاداری برگزار می شد را جمع کرده و در منطقه "سار" و "المرخ" نیز پرچم ها و پارچه نوشته های مشکی را پایین آورده است.

پلیس شهر "المحرق" در راستای محدودیت شعائر دینی شیعیان بحرین به ویژه احیای عاشورای امام حسین (ع)، از هیئات عزاداری و حسینیه ها خواسته که تمامی نماد های عاشورایی را جمع آوری کنند.

راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور رژیم بحرین دیروز در دیداری مدّعی شده که همگی بر اساس آداب و رسوم کشور و در چارچوب قانون در انجام شعائر دینی آزاد هستند؛ این در حالی است که نیرو های آن متعرض شعائر دینی می شوند.

شایان ذکر است که رژیم آل خلیفه از سال 2011 میلادی اقدام به محدودیت آزادی دینی و تعرض به نماد های عاشورایی می کند و 38 مسجد از مساجد شیعیان و تعدادی از حسنیه ها را تخریب و ویران کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha