جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گفت وگو با رئیس جامعه المصطفی

حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گفت: آنچه از فعالیت های رسانه حوزه دیده شد مسیر خوب و رو به رشدی را در حال طی کردن هستند و تلاش های کمّی و کیفی ارزشمندی صورت گرفته است. من سالهاست با مجموعه آشنا هستم باید بگویم که وضعیت امیدوار کننده ای است.

حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ، اظهارکرد: رسانه رسمی حوزه های علمیه متشکل از خبرگزاری و هفته نامه افق، طی سالهای اخیر پیشرفت های کمّی و کیفی ارزشمندی را داشته اند و با گزارشی که از سوی دبیران ارائه گردید، اثرگذاری و جریان سازی این رسانه نسبت به دوره های گذشته بسیار متحول و متنوع شده است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: امروز ظرفیت های رسانه ای حوزه، ظرفیت های قابل توجهی است، چه در مرکزمدیریت و چه در سایر مراکز حوزوی ضرورت دارد این ظرفیت ها با تعامل با یکدیگر و هم افزایی علاوه بر نمایش خدمات و برکات حوزه های علمیه به جامعه، انتظاراتی علمی، فرهنگی، اعتقادی که از حوزه وجود دارد را به مدیران منتقل کنند و فعالیت ها را نیز به سمع و نظر مخاطبان برساند.

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه ادامه داد:بحمدلله آنچه از فعالیت های رسانه حوزه دیده  شد مسیر خوب و رو به رشدی را در حال طی کردن هستند و تلاش های کمّی و کیفی ارزشمندی صورت گرفته است. من سالهاست با مجموعه آشنا هستم باید بگویم که وضعیت امیدوار کننده ای است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در بخش دیگری از گفت وگوی خود تقویت سخت افزاری و نرم افزاری رسانه حوزه را بسیارکارآمد و اثربخش توصیف کرد و گفت: سرمایه گذاری برای رسانه، سرمایه گذاری سودآور و مفید است.

معاون پژوهشی مجمع عالی حکمت اسلامی بیان کرد:امروز رسانه ها حرف اول و آخر را در جامعه جهانی می زنند و توجه به رسانه می تواند مسیر دستیابی به نتایج فعالیت ها را کوتاه تر کند و تلاش ها را به منصه ظهور برساند لذا نباید از این مهم غافل شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون زمینه های همکاری رسانه حوزه و المصطفی اظهارکرد: در این خصوص مرکز دانش آموختگان المصطفی که در کشورهای مختلف جهان منشأ آثار و برکات ارزشمند علمی و فرهنگی بسیاری است می توانند در قالب همکاری های دوطرفه تفاهم نامه ای با مرکز مدیریت حوزه های علمیه داشته باشند تا ارتباطات وسیع تری در این خصوص تعریف شود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha