پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هادی الیاسی

حوزه/ سخنران هیئت فاطمیون قم گفت: یکی از درس های بسیار مهم نهضت عاشورا برای همیشه تاریخ، ثبات قدم در امر ولایت مداری و تبعیت از ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام هادی الیاسی، طی سخنانی در جمع عزاداران هیئت فاطمیون قم با بیان این که نهضت عاشورا در ابعاد و عرصه های مختلف، حاوی درس های بسیار مهمی برای ماست، اظهار داشت: از جمله این درس ها باید به مساله ولایتمداری، ایثار و از خودگذشتگی و همچنین بصیرت داشتن و به موقع عمل کردن اشاره کرد که اصحاب و یاران سیدالشهدا(ع) حقیقتاً در همه این عرصه ها پس از خود امام حسین(ع) در قله قرار داشتند.

وی افزود: مردم کشور ما نیز به تاسی از اباعبدالله الحسین(ع) و یاران عاشورایی اش، چه در ایام انقلاب و چه به خصوص در دوران دفاع مقدس، تا آخر پای ولایت ماندند و با ایثار و از خودگذشتگی باعث رقم خوردن حماسه های بی شماری شدند که دشمنان انقلاب و نظام را به حیرت عجیبی واداشت.

وی همچنین با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت روحیه انقلابی در سطح جامعه به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با توطئه های شوم دشمن گفت: ما امروز هم در گام دوم انقلاب باید استوارتر از گذشته، پای انقلاب و ولایت و آرمان هایمان بایستیم و بدانیم که با صبر و مقاومت، بر مشکلات و گرفتاری ها و سختی ها به یاری خدای متعال، غلبه خواهیم کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha