جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که عشق به امام حسین(ع) هیچ حد و مرزی ندارد، تصریح کرد: امروز همه ملت های جهان عاشق و دلداده امام حسین(ع) هستند.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش به حضور گسترده عاشقان حسینی در سوگواری سید و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: حضور بی نظیر مردم به ویژه نسل جوان در مراسم عزاداری حسینی نشان از روح معنوی و تربیت دینی جوانان ایران اسلامی است.

وی با بیان این که دشمن چشم دیدن این حضور بی نظیر مردم در مراسم عزاداری حسینی را نداشته و ندارد، افزود: دشمن همواره تلاش کرده تا حضور مردم در برپایی سوگواری حسینی کمرنگ شود.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که عشق به امام حسین(ع) هیچ حد و مرزی ندارد، خاطرنشان کرد: امروز همه ملت های جهان عاشق و دلداده امام حسین(ع) هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عشق به سید و سالار شهیدان از همه مرزهای جغرافیایی عبور کرده است، گفت: امروز مراسم عزاداری حسینی در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود و همین سند روشنی بر حقانیت نهضت حسینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امام حسین(ع) برای حفظ و احیای دین در برابر ظلم زمانه ایستاد و به شهادت رسید، افزود: امروز نیز ما وظیفه داریم در برابر ظالمان زمانه یعنی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاستیم و از اسلام ناب دفاع کنیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که هدف نهایی استکبار جهانی نابودی دین و اسلام واقعی است، خاطرنشان کرد: نظام سلطه اسلام ناب را سدی در برابر توطئه ها و برنامه های خود در جهان می داند و به همین دلیل می کوشد اسلام حقیقی را در جهان منزوی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اسلامی که امروز عربستان و سایر کشورهای عربی مرتجع منطقه مروّج آن هستند همان اسلام آمریکایی است، تصریح کرد: اسلام واقعی آن است که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچم دار ترویج آن در جهان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری حسینی تیری بر قلب آمریکا و رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم عاشقان حسینی در اربعین حسینی پاسخ محکمی بر تلاش های مذبوحانه سلطه گران عالم در جهان اسلام است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که علیرغم همه تلاش های دشمن، عشق به امام حسین(ع) هر روز بیشتر فراگیر می شود، افزود: امروز فرهنگ حسینی به الگوی تمام عیار برای ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha