جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مسعود عالی

حوزه/ کارشناس مذهبی گفت: از وظایف والدین و خانواده ها که جامعه اسلامی را تشکیل می دهد تشخیص مقدسات ارزشی از مقدسات بی ارزش و دروغین است که این امر جز با آگاهی و شناخت از قرآن کریم و اهل بیت(ع) و بصیرت محقق نمی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی شامگاه چهارشنبه، در مهدیه خمینی شهر، در جمع عزاداران حسینی، پیرامون بحث هجوم شیطان به مواضع خانواده های ایمانی، اظهار کرد: یکی از مواردی که در خانواده ها مورد حمله شیطان قرار گرفته، مقدسات است.

وی، کلام الله را از مقدسات برشمرد و ادامه داد: خانه های خدا که مساجد هستند یا اولیاء خدا که خداوند رسالتی بر دوش آنها گذارده جزو مقدسات محسوب می شود.

حجت الاسلام عالی گفت: پیراهن یوسف(ع) که برای شفای یعقوب(ع) بر صورتش انداخته شد و بینا شد یا پیراهن کهنه ای که برتن حضرت سیدالشهداء(ع) بود و اکنون نزد امام زمان (ع) است، همه جزو مقدسات هستند. حال این سؤال پیش می آید که چرا از نظر وهابیت بوسیدن درب حرم امامان، فعل حرامی محسوب می شود، در جواب به این نتیجه می رسیم که عدم شناخت و فهم عمیق مشرکان و دشمنان از قرآن باعث ایجاد شبهه افکنی توسط آنها می شود.

این کارشناس دینی ادامه داد: اگر کسی هولوکاست را زیر سوال ببرد، جریمه می شود؛ اما اگر از دشمنانِ اسلام، کسی انبیاء و قرآن و مجالس اهل بیت (ع) را به تمسخر بگیرد هیچ کس زبان به اعتراض نمی گشاید و این از نقشه های دشمن برای تخریب مقدسات اسلام است.

حجت الاسلام عالی بیان کرد: از وظایف والدین و خانواده ها که جامعه اسلامی را تشکیل می دهد تشخیص مقدسات ارزشی از مقدسات بی ارزش و دروغین است که این امر جز با آگاهی و شناخت از قرآن کریم و اهل بیت(ع) و بصیرت محقق نمی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha