جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قاین

حوزه/ امام جمعه قاین با بیان اینکه مسئولان فقط وکیل الدوله نباشند، وکیل الرعایا هم باشند، گفت: همان طور که از دولت دفاع می‌کنید وظیفه دارید از ملت بیشتر دفاع کنید.

حجت الاسلام علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با بیان اینکه مسئولان فقط وکیل الدوله نباشند و وکیل الرعایا هم باشند، گفت: نمایندگان وکیل مردم مظلومی هستند که زندگی خود را در این وضعیت اقتصادی با هزاران مشکل و کاستی سپری می کنند، بنابراین نباید اشتباهات و ناکامی های دولت را توجیه کنند.

وی ادامه داد: مدیران باید نیازمندی ها، مشکلات و کاستی های بی شمار این شهرستان را هم به صورت جدی، مرتب و مدام پیگیری کنند.

امام جمعه قاین با بیان اینکه مطالبات مردم منطقه قاینات باید از سوی مسئولان استانی به دولتمردان اعلام شود، خاطرنشان کرد: همان طور که از دولت دفاع می کنید وظیفه دارید از ملت بیشتر دفاع کنید.

حجت الاسلام رحمانی به سفر سه روزه استاندار به شهرستان قاین اشاره کرد و افزود: استاندار در سفر سه ماه گذشته خود برای اجرایی شدن بیش از ۹۰ پروژه بر زمین مانده و ناتمام قاینات قول پیگیری دادند؛ بنابراین از فرماندار درخواست می شود از تریبون نماز جمعه پیگیری های انجام شده را اعلام کند.

امام جمعه قاین با بیان اینکه برای خدمت رسانی به مردم  از هیچ کاری نباید کاست، عنوان کرد: مسئولان باید شکیبا، حلیم، بردبار، مردم دار و مطالبه گر باشند و اگر غیر این است کار را کنار بگذارند.

وی افزود: تریبون نماز جمعه هر ماه در اختیار فرماندار و مسئولان است تا از این تریبون و رو در رو و در محیطی به طور کامل صمیمی و بی تشریفات فعالیت ها، عملکردها، پیگیری ها و کاستی ها را برای مردم بازگو کنند.

انتهای پیام/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha