پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلا م والمسلمین احمد مطهری- مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: «آموزش»، «تهذیب» و «تربیت» اصول اساسی حوزه علمیه آذربایجان شرقی است که بیش از همه چیز به آن اهتمام داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلا م والمسلمین احمد مطهری، امروز در آیین آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در مدرسه حضرت ولی عصر(عج) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: موضوع خیرین و موقوفات از نکات مهم و پراهمیتی است که طی دو سال اخیر توجه ویژه ای به آن شده است.

وی افزود: در حال حاضر مجمع خیرین استان با ۱۲۰ نفر خیرّ به صورت ثابت فعالیت ارزشمند خود را آغاز کرده است. طی این مدت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی، ۱۰۰ میلیون تومان کمک های غیرنقدی و بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به صورت تغذیه طلاب از سوی ایشان به حوزه علمیه استان کمک شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری ادامه داد: تجهیز ساختمان مدارس و به طور کلی مشارکت در برنامه های فرهنگی و معنوی حوزه های علمیه از اقدامات مجمع خیرین حوزه علمیه استان است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی بیان کرد: امروز حوزه علمیه ما نیازمند طلاب مستعد در عرصه «تقوا» و «سواد» است و ما در صدد هستیم این مهم به شایستگی هر چه بیشتر در سطح استان بیش از گذشته تقویت شود.

 مشاهده گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha