جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد
تأکید نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر تسریع آماده‌سازی زیرساخت‌های مرز شلمچه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی پایانه مرزی شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، بر تسریع آماده‌سازی زیرساخت‌های این مرز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی پایانه مرزی شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: رفع برخی کمبودها به‌ویژه آنچه مربوط به موکب‌های اربعین است باید سریع‌تر در این گذرگاه مرزی انجام شود تا شاهد تکرار مشکلات سال‌های گذشته در ایام تردد زائران اربعین حسین نباشیم.

 وی با اشاره به پیش‌بینی انجام شده مبنی بر افزایش جمعیت زائران در اربعین امسال نسبت به پارسال گفت: زیرساخت‌های لازم برای سهولت تردد زائران اربعین در مرز شلمچه باید زودتر آماده و مهیا شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به نقش مهم موکب‌داران مستقر در گذرگاه مرزی شلمچه در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: با توجه به پیش‌بینی جمعیت زیاد زائران اربعین، شرایط جوی خوزستان و گرمای هوا از مدیران موکب‌ها انتظار می‌رود امکانات و خدمات را به گونه‌ای فراهم کنند تا مشکلی برای زائران پیش نیاید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha