جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای اداری

حوزه/ جلسه شورای اداری حوزه علمیه استان کرمان به منظور ارزیابی عملکرد مدارس علمیه سطح استان و برنامه‌ریزی جهت بهبود روند اداری آموزشی مدارس در محل دفتر مدیریت حوزه برگزار شد.

حجت‌الاسلام منصور متقی، مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از برگزاری جلسه شورای اداری حوزه استان خبر داد و گفت: دستور کار این جلسه که در آن حجت‌الاسلام و المسلمین حسین الله‌وردی مدیر حوزه استان و سایر اعضای شورا حضور داشتند، در خصوص برنامه‌ریزی جهت حضور مداوم و مدون معاونین و کارشناسان استانی در مدارس شهرستان‌ها جهت ارزیابی مدارس بود.

مسئول دفتر مدیریت حوزه علمیه کرمان با اشاره به تدوین برگزاری جلسات توجیهی توسط این شورا طبق سنوات گذشته افزود: به منظور برقراری ارتباط بهتر و صمیمی‌تر با کادر، اساتید و طلاب مدارس و همچنین بروز رسانی اطلاعات مدارس و نقاط قوت و ضعف آن‌ها، مقرر شد از این پس معاونین استان و کارشناسان معاونت‌ها با هماهنگی و به صورت مدون در سرکشی به مدارس نسبت به برگزاری جلساتی همچون جلسات اداری با کادر، نشست‌های صمیمانه‌ی انگیزشی با طلاب و اساتید، دیدار با مدیران جهت تقویت عملکرد اداری، آموزشی و تهذیبی ایشان و ... اقدام گردد.

 متقی با اشاره به بررسی مشکلات و مسائل خاص مدارس و آسیب‌شناسی به شکل گسترده در هفته‌های آتی، گفت: با توجه به اینکه از آغاز سال تحصیلی جدید چند روز بیشتر نمی‌گذرد در جلسه‌ی شورا اهمیت بررسی وضع مدارس مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در ادامه جلسه، مقرر شد طی فراخوانی نسبت به برپایی جلسه سازماندهی گردان صاحب‌الزمان(عج) و همچنین برگزاری جلسه تبیینی دفاع مقدس برای کادر مدارس و طلاب بسیجی، در محل ساختمان بسیج طلاب کرمان اقدام شود

گفتنی است، در پایان این جلسه قرار شد برنامه سفر اربعین طلاب و حوزویان استان نیز طی جلسه‌ای فوق‌العاده مورد بحث و  بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha