پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ایت الله حسینی خراسانی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار در برابر همه بدخواهان و کوردلان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی، در مراسم عزاداری و سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایشان که در مدرسه علمیه صالحیه قزوین برگزار شد، گفت: دشمن فکر می کرد، با شهادت سیدالشهدا (ع) هدف و راه امام هم از بین برده است، در صورتی که به محض به شهادت رسیدن امام حسین (ع) پرچمدار نهضت حسینی، حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) شدند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: نقش پیام رسانی نهضت حسینی یک مسئله جدی و مهم بود و آن نکته ای که نهضت امام را امروز در اختیار ما قرارداد، همین نقش حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پرچم امام حسین، پرچم شرافت و عزت است و همه باید ابعاد زندگی سیدالشهدا (ع) را به دقت مورد مطالعه قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: مکتب امام حسین(ع) باید از جنبه های مختلف مورد مطالعه و تحقیق قرار بگیرد.

عضومجلس خبرگان رهبری به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها پرداخت و بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار در برابر همه بدخواهان و کوردلان ایستاده و این ملت همیشه بصیر و انقلابی، اجازه تعدی و جسارت به دشمنان این خاک مقدس را نخواهد داد.

وی ادامه داد:  ایران اسلامی تفکر ناب محمدی (ص) و فرهنگ عاشورایی را دارد و دشمن هرگز نمی تواند به این کشور آسیبی وارد نماید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز تنها نظام اسلامی ایران را مدیریت نمی کنند، بلکه ایشان جهان اسلام و همه جنبش های استکبارستیز و مستضعفان عالم را هدایت و مدیریت میکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: چهاردهه حیات انقلاب اسلامی همواره دشمنان را ناکام گذاشته و با استعانت از خداوند متعال اقتدار و عزت ایران اسلامی روزبه روز افزون تر می شود.

یادآوری می شود، حجت الاسلام علی معبودی، به همراه رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین از نمایشگاه شهدا در مدرسه صالحیه قزوین بازدید و از دست اندرکاران این نمایشگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha