شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تهدید مرد مسلمان به خاطر قرآن خواندن سر قبر پسرش  در البوکرکی

حوزه/ یک نگهبان شرکت امنیتی در البوکرکی در نیومکزیکو، مرد مسلمانی را که بر سرقبر پسرش قرآن می خواند به بهانه تمام شدن ساعات ملاقات مورد اهانت و آزار و اذیت قرار داده و تهدید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از krqe،  اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا علیه یک شرکت امنیتی محلی در البوکرکی در ایالت نیومکزیکو شکایت کرد، یکی از نگهبانان این شرکت امنیتی یک مرد مسلمان را که در حال قرآن خواندن بر سر قبر فرزندش بوده تهدید کرده است.

مرد مسلمان گفت: مثل یک کابوس برای من بود، او بسیار وحشتناک بود.

 ندیم خان، که چند روز پیش پسر 24 ساله اش را از دست داده بود به سر قبر او در پارک یادبود فیرویو در البوکرکی رفته بود تا برایش دعا بخواند. وی در حال خواندن آیاتی از کلام الله مجید بر سر قبر پسرش بود که یک نگهبان امنیتی از شرکت آژانس مسا دتکشن برایش مزاحمت ایجاد کرده و به بهانه اینکه ساعات بازدید از قبرستان رو به پایان است او را تهدید کرده بود.

 خان می گوید: پس از اینکه تن به قلدری هایش ندادم، روی قبر پسرم لگد زد و گفت: برگرد به همان جا که ازش آمده ای! و سپس ورودی دروازه را با اتومبیلش مسدود کرد.

خان گفت: او فقط 20 سال سن داشت و واقعا احساس کردم که زندگی ام در خطر است تا اینکه رئیسش از راه رسید و مجبورش کرد دروازه را به روی من بگشاید.

در نیومکزیکو ، تبعیض قائل شدن علیه پیروان مذاهب دیگر، و اقلیت های نژادی برای شرکت هایی که خدمات عمومی ارائه می دهند غیرقانونی است، با این حال هنوز بر خی نهادها از این قانون تبعیت نمی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha