جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شکایت مرد مسلمان به خاطر محرومیت از غذای حلال در زندان بروکلین

حوزه/ یک مرد مسلمان که در سه روز نخست ماه مبارک رمضان از داشتن غذای حلال در بازداشتگاهی در بروکلین محروم مانده بود، به خاطر نقض حقوق اولیه مذهبی از ماموران زندان شکایت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از patch، مرد مسلمان آمریکایی به سبب محرومیت از حقوق اولیه از جمله وعده های غذایی حلال در سه روز نخست ماه مبارک رمضان، از ماموران یک بازداشتگاه در بروکلین شکایت کرده و خواستار غرامت 10 میلیون دلاری شده است.

نگهبانان زندان در یک بازداشتگاه در بروکلین از دادن غذای حلال به یک زندانی مسلمان، یعنی تنها وعده غذایی که وی در ایام رمضان قادر به خوردن آن بوده، خودداری کرده اند. اندره دیگس، که پیش از آغاز زمان محاکمه در این زندان نگهداری می شده است، روز سه شنبه علیه این مرکز اصلاح و تربیت در بروکلین شکایت کرده و گفته که ماموران زندان او را از فهرصت زندانیانی که باید در ایام رمضان غذای حلال دریافت می کردند حذف کرده اند.

ماموران زندان سه روز پشت سرهم به وی وعده غذای سحری را نداده اند و او را مجبور کرده اند که یا سه روز هیچ غذایی نخورد یا اینکه از اعمال مذهبی اش غافل بماند.

دیگز در شکایت نامه خود نوشت: این مجازاتی غیرمعمول و بی رحمانه بوده، زیرا من روزه می گرفتم و بدون غذا مرا گرسنگی شدیدی دادند. یا باید گرسنگی می خوردم یا روزه نمی گرفتم. که در هر دو صورت از حقوق اولیه ام از جمله آزادی مذهبی محروم مانده ام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha